Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису

Автор(и)

  • З. П. Бакум Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4600

Ключові слова:

лінгвістична компетенція, синтаксис, навчання синтаксису, словосполучення, речення, просте речення, складне речення

Анотація

У статті окреслено шляхи формування лінгвістичної компетенції учнів у процесі навчання синтаксису української мови; запропоновано систему роботи над вивченням синтаксичних одиниць (словоформа, словосполучення, просте та складне речення, текст), їх будова зв’язків компонентів тощо.

Завантаження

Metrics

PDF views
110
Abstract views: 84 / PDF downloads: 110

Біографія автора

З. П. Бакум, Криворізький державний педагогічний університет

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Баранов М. Т. Выбор упражнений для формирования умений и навыков / М. Т. Баранов // Русский язык в школе. – 1993. – № 3. – С. 71-21.
2. Гнаткович Т. Д. Практикум із синтаксису: Складне речення / Тетяна Дмитрівна Гнаткович. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2011. – 392 с.
3. Селіванова О. О. Актуальні напрями сучасної лінгвістики (аналітичний огляд) / Олена Олександрівна Селіванова. – К. : Вид-во Українського фіто соціологічного центру, 1999. – 148 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Бакум, З. П. (2011). Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 372–378. https://doi.org/10.31812/educdim.4600

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе