Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису

Автор(и)

  • З. П. Бакум Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4600

Ключові слова:

лінгвістична компетенція, синтаксис, навчання синтаксису, словосполучення, речення, просте речення, складне речення

Анотація

У статті окреслено шляхи формування лінгвістичної компетенції учнів у процесі навчання синтаксису української мови; запропоновано систему роботи над вивченням синтаксичних одиниць (словоформа, словосполучення, просте та складне речення, текст), їх будова зв’язків компонентів тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 63 / PDF downloads: 47

Біографія автора

З. П. Бакум, Криворізький державний педагогічний університет

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Баранов М. Т. Выбор упражнений для формирования умений и навыков / М. Т. Баранов // Русский язык в школе. – 1993. – № 3. – С. 71-21.
2. Гнаткович Т. Д. Практикум із синтаксису: Складне речення / Тетяна Дмитрівна Гнаткович. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2011. – 392 с.
3. Селіванова О. О. Актуальні напрями сучасної лінгвістики (аналітичний огляд) / Олена Олександрівна Селіванова. – К. : Вид-во Українського фіто соціологічного центру, 1999. – 148 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Бакум, З. П. (2011). Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису. Educational Dimension, 32, 372–378. https://doi.org/10.31812/educdim.4600

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе