Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4600Ключові слова:
лінгвістична компетенція, синтаксис, навчання синтаксису, словосполучення, речення, просте речення, складне реченняАнотація
У статті окреслено шляхи формування лінгвістичної компетенції учнів у процесі навчання синтаксису української мови; запропоновано систему роботи над вивченням синтаксичних одиниць (словоформа, словосполучення, просте та складне речення, текст), їх будова зв’язків компонентів тощо.
Завантаження
Metrics
PDF views
110
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 110
Посилання
1. Баранов М. Т. Выбор упражнений для формирования умений и навыков / М. Т. Баранов // Русский язык в школе. – 1993. – № 3. – С. 71-21.
2. Гнаткович Т. Д. Практикум із синтаксису: Складне речення / Тетяна Дмитрівна Гнаткович. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2011. – 392 с.
3. Селіванова О. О. Актуальні напрями сучасної лінгвістики (аналітичний огляд) / Олена Олександрівна Селіванова. – К. : Вид-во Українського фіто соціологічного центру, 1999. – 148 с.
2. Гнаткович Т. Д. Практикум із синтаксису: Складне речення / Тетяна Дмитрівна Гнаткович. – Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2011. – 392 с.
3. Селіванова О. О. Актуальні напрями сучасної лінгвістики (аналітичний огляд) / Олена Олександрівна Селіванова. – К. : Вид-во Українського фіто соціологічного центру, 1999. – 148 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Бакум, З. П. (2011). Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 372–378. https://doi.org/10.31812/educdim.4600
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 З. П. Бакум

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.