Проблема розвитку культури професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4604Ключові слова:
культура професійного спілкування, шляхи формування, іноземні мовиАнотація
У статті розглядається проблема культури професійного спілкування. Зроблена спроба аналізу формування культури професійного спілкування за допомогою іноземних мов.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 78
/ PDF downloads: 81
Посилання
1. Іонова О. М. Метод проектів як засіб розвитку творчості особистості / О. М. Іонова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. – Київ : Запоріжжя. – 2006. – Вип. 38. – С. 74-80.
2. Колесникова О. Г. Проектний метод навчання та його значення для активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Г. Колесникова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. – 2003. – Вип. 24. – С. 321-325.
3. Рамкова програма з німецької мови для професійного спілкування для вищих навчальних закладів України / [Амеліна С. М., Аззоліні Л. С., Беньямінова Н. Є. та ін.] – К. : Ленвіт, 2006. – 90 с.
4. Романенко М. І. Соціальні та парадигмально-когнітівні детермінанти розвитку сучасної освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. філософ. наук : спец. 09.00.10. – Дніпропетровськ, 2003. – 32 с.
5. Aebli H. Zwölf Grundformen des Lehrens: iene allgemeine Didaktik auf psychologischer Grundlage; Median und Inhalte didaktischer Kommunikation. – Stuttgart : Klett-Gotta, 1991. – 412 S.
2. Колесникова О. Г. Проектний метод навчання та його значення для активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Г. Колесникова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. – 2003. – Вип. 24. – С. 321-325.
3. Рамкова програма з німецької мови для професійного спілкування для вищих навчальних закладів України / [Амеліна С. М., Аззоліні Л. С., Беньямінова Н. Є. та ін.] – К. : Ленвіт, 2006. – 90 с.
4. Романенко М. І. Соціальні та парадигмально-когнітівні детермінанти розвитку сучасної освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. філософ. наук : спец. 09.00.10. – Дніпропетровськ, 2003. – 32 с.
5. Aebli H. Zwölf Grundformen des Lehrens: iene allgemeine Didaktik auf psychologischer Grundlage; Median und Inhalte didaktischer Kommunikation. – Stuttgart : Klett-Gotta, 1991. – 412 S.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Амеліна, С. М. (2011). Проблема розвитку культури професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 394–399. https://doi.org/10.31812/educdim.4604
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 С. М. Амеліна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.