Проблема розвитку культури професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов

Автор(и)

  • С. М. Амеліна Дніпропетровський державний агроуніверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4604

Ключові слова:

культура професійного спілкування, шляхи формування, іноземні мови

Анотація

У статті розглядається проблема культури професійного спілкування. Зроблена спроба аналізу формування культури професійного спілкування за допомогою іноземних мов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 58

Біографія автора

С. М. Амеліна, Дніпропетровський державний агроуніверситет

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Іонова О. М. Метод проектів як засіб розвитку творчості особистості / О. М. Іонова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. – Київ : Запоріжжя. – 2006. – Вип. 38. – С. 74-80.
2. Колесникова О. Г. Проектний метод навчання та його значення для активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Г. Колесникова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. – 2003. – Вип. 24. – С. 321-325.
3. Рамкова програма з німецької мови для професійного спілкування для вищих навчальних закладів України / [Амеліна С. М., Аззоліні Л. С., Беньямінова Н. Є. та ін.] – К. : Ленвіт, 2006. – 90 с.
4. Романенко М. І. Соціальні та парадигмально-когнітівні детермінанти розвитку сучасної освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. філософ. наук : спец. 09.00.10. – Дніпропетровськ, 2003. – 32 с.
5. Aebli H. Zwölf Grundformen des Lehrens: iene allgemeine Didaktik auf psychologischer Grundlage; Median und Inhalte didaktischer Kommunikation. – Stuttgart : Klett-Gotta, 1991. – 412 S.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Амеліна, С. М. (2011). Проблема розвитку культури професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов. Educational Dimension, 32, 394–399. https://doi.org/10.31812/educdim.4604

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе