Формування міжкультурної компетенції як нагальна потреба сучасної професійної діяльності

Автор(и)

  • І. В. Ромащенко Академія муніципального управління, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4614

Ключові слова:

міжкультурна компетенція, глобалізація, формування компетентності, сучасна освіта, пріоритетні завдання, професійна діяльність

Анотація

Стаття розглядає актуальність питання формування міжкультурної компетенції маркетологів у сучасних умовах глобалізації світу та в умовах сучасної соціокультурної ситуації для ефективності професійного самовизначення особистості як майбутнього фахівця з маркетингу. Автор доводить, що сформована на основі знань іноземної мови й іноземної культур, вона стає необхідним фактором особистого й професійного життя людини, значно розширюючи можливості фахівця під час виконання професійних обов’язків. Міжкультурна компетенція трактується автором як інтегративна характеристика особистості майбутнього фахівця під час виконання професійних обов’язків. Міжкультурна компетенція трактується автором як інтегративна характеристика особистості майбутнього фахівця, що відображає засвоєння ним лінгвокультури на загальнокультурному, національному, соціальному й професійному рівнях, який є значимим фактором його професійного самовизначення, комплексним явищем із високим рівнем знань особливостей культури провідних країн світового товариства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 73

Біографія автора

І. В. Ромащенко, Академія муніципального управління, м. Київ

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Астафурова Т. Н. Интерактивная компетенция в профессионально-значимых ситуациях обучения межкультурного общения / Т. Н. Астафурова // Актуальные проблемы обучения перевода и иностранных языков в лингвистическом вузе. – М., 1996. – С. 93-107.
2. Барышников Н. В. Параметры обучения межкультурной коммуникации в средней школе / Н. В. Барышников // Иностр. языки в школе. – 2002. - № 2. – С. 28-32.
3. Брискіна І. Є. Навчання міжкультурному професійному спілкуванню в немовному вузі / Комплексна система мовної підготовки в умовах регіону: Матеріали регіональної (Черноземье) науково-практичної конференції 25-26 березня 2004 р. / під ред.. Т. А. Вдячний, В. Я. Голуб. – Борисоглібськ : ГОУ ВПО «Борисоглебский ГПИ», 2004. – С. 36-39.
4. Верещагин Е. М. Язык и культура: Лингвострановедение в изучении русского языка как иностранного. – 3-е изд., перераб. дополн. / Е. М. Верещагин, В. Г. Костомаров. – М. : Русский язык, 1983. – 269 с.
5. Дистервег Ф. А. Руководство к образованию немецких учителей // Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / Ф. А. Дистервег. – М. : Образование, 1971. – С. 385-445.
6. Сафин В. Ф. Психология самоопределения личности / В. Ф. Сафин. – Свердловск, 1986. – 232 с.
7. Соркин П. А. Система социологии, социальная мобильность / П. А. Сорокин. – М., 1992. – 429 с.
8. Сысоев П. В. Культурное самоопределение языкового поликультурного образования / П. В. Сысоев // Иностр. яз. в школе. – 2004. – № 4. – С. 14-21.
9. Лихачов Д. С. Письма о добром и прекрасном / Д. С. Лихачов. – М., 1989. – С. 231.
10. Чигирин Е. А. ГОС ВПО второго поколения по дисциплине «Иностранный язык»: реализация тренировок в условиях неязыкового вуза / Комплексная система языковой подготовки в условиях региона: Материалы региональной (Черноземье) научно-практической конференции 25-26 марта 2004 г. / под ред. Т. А. Вдячной, В. Я. Голуб. – Борисоглебск : ГОУ ВПО «Борисоглебский ГПН», 2004. – С. 252-254.
11. Ушинский К. Д. Родное слово // Хрестоматия по истории зарубежной педагогике / К. Д. Ушинский. – М. : Образование. – 1971. – С. 232-245.
12. Dell H. Essays in the history of linguistique antropology / Dell H. Essays in/ - Amster dam: Philadelphia Benjamins. – 1983. – 240 p.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Ромащенко, І. В. (2011). Формування міжкультурної компетенції як нагальна потреба сучасної професійної діяльності. Educational Dimension, 32, 449–457. https://doi.org/10.31812/educdim.4614

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе