Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості

Автор(и)

  • Ю. В. Рева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4627

Ключові слова:

психолого-педагогічний аспект управління, структурні елементи життєвої компетентності особистості учня, система роботи школи життєвої творчості, модель науково-методологічного забезпечення, психолого-педагогічна майстерність учителя, розвиток і саморозвиток особистості вихованця, шляхи організації освітньо-виховної діяльності

Анотація

У статті розглядається проблема психолого-педагогічного управління розвитком і саморозвитком особистості учня з позицій школи життєвої творчості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 101

Біографія автора

Ю. В. Рева, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Єрмаков І. Г. Педагогіка життєтворчості – стратегічна основа освітніх технологій школи ХХІ століття // Дайджест школа-парк. – 2001. - № 5-6. – С. 9-10.
2. Єрмаков І. Проектний підхід у школі життєвої компетентності [Текст] / І. Єрмаков // Підручник для директора. – 2005. - № 9-10. – С. 9.
3. Єрмаков І., Пузіков Д. Життєвий проект особистості: від теорії до практики: Практико-зорієнтований посібник. – Дніпропетровськ, 2007. – 211 с.
4. Єрмаков І. Г., Пузіков Д. О. Життєтворчі компетенції особистості: Практико-зорієнтований посібник. – Донецьк: Каштан, 2007. – 242 с.
5. Єрмаков І. Г., Пузіков Д. О. Життєтворчий потенціал розвитку 12-річної школи [Текст] / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков // Педагогіка життєтворчості в контексті нової філософії освіти: психолого-педагогічний аспект / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 13-14 травня 2008 року. – Дніпропетровськ: Інновація, 2008. – С. 18
6. Життєтворча компетентність особистості: Науково-методичний посібник [Текст] / За ред.. Л. В. Сохань, І. Г. Єрмакова, Г. М. Несен. – К.: Богдана, 2003. – С. 17.
7. Життєва компетентність особистості: від теорії до практики: Науково-методичний посібник / За ред.. І. Г. Єрмакова. Запоріжжя: Центуріон, 2005. – 640 с.
8. Життєва компетентність особистості: від теорії до практики: Науково-методичний посібник / За ред.. І. Г. Єрмакова. – Запоріжжя: ХНРБУ, 2006. – С. 165.
9. Імідж сучасної школи: Практико-зорієнтований посібник. Редак. колегія: Т. С. Антоненко (голова), І. Г. Єрмаков (науковий редактор) та ін. – К., 1997. – С. 12.
10. Мистецтво життєтворчості особистості: Науково-методичний посібник: У 2 ч. [Текст] За ред.. В. М. Доній, Г. М. Несен, Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков та ін.., - К.: ІЗМН, 1997. – Ч. 1: Теорія і технологія життєтворчості. – 392 с.
11. Петровская Л. А. О природе компетентности в общении // Мир психологи. – 1996. - № 3. – С. 31-35.
12. Пригоріла І. Педагогіка життєтворчості – концептуальна основа виховних систем [Текст] / І. пригоріла // Вересень. – 2006. - № 1-2. – С. 60.
13. Соф’янц Е. Зміст та структура професійної компетентності педагогічних кадрів // Післядипломна педагогічна освіта в Україні. – 2004.
14. Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором. – К.: Радянська школа, 1988. – С. 171.
15. Управлением развитием школы: Посоюие для руководителей образовательных учреждений / Под. ред. М. М. Поташника и В. С. Лазарева. – М.: Новая школа, 1995. – 464 с.
16. Хомерики О. Г., Поташник М. М. Развитие школы как инновационный процесс. – М.: Новая школа, 1995. – 405 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Рева, Ю. В. (2011). Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 521–531. https://doi.org/10.31812/educdim.4627

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи