ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • О. В. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4641

Ключові слова:

моніторинг, технологія, якість знань, оцінювання

Анотація

Дана стаття розглядає аспекти підготовки та технології проведення маніть рингу навчальних досягнень старшокласників як наукового феномену.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 58 / PDF downloads: 45

Біографія автора

О. В. Штельмах, Криворізький державний педагогічний університет

аспірант

Посилання

1. Майоров А. Н. Мониторинг в образовании: узд. 3-є, искр. й доп./ А. Н. Майоров. - М.: Интеллект-Центр, 2005.- 424 с.
2. Прокопенко І. Ф. Педагогічна технологія / І. Ф. Прокопенко, В. І. Євдокимов. - Харків: Основа, 1995.- 105 с.
3. Савченко О. Я. Дидактика поч. шк.: Підруч. для студ. пед. факультетів / О. Я. Савченко. - К.: Генеза, 2002.- 368 с.
4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: В 5 т./ В. О. Сухомлинський. - К.: Радянська школа, 1977 - Т.З. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина.- 670 с.
5. А. Тайджман, Т. Невілл Послтвейт. Моніторинг стандартів освіти / А. Тайджман, Т Невілл Послтвейт. - Львів: Літопис, 2003. - 27 с.
6. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України. - Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=825538

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Штельмах, О. В. (2011). ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). Educational Dimension, 31, 24–29. https://doi.org/10.31812/educdim.4641

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи