ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4641Ключові слова:
моніторинг, технологія, якість знань, оцінюванняАнотація
Дана стаття розглядає аспекти підготовки та технології проведення маніть рингу навчальних досягнень старшокласників як наукового феномену.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 74
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Майоров А. Н. Мониторинг в образовании: узд. 3-є, искр. й доп./ А. Н. Майоров. - М.: Интеллект-Центр, 2005.- 424 с.
2. Прокопенко І. Ф. Педагогічна технологія / І. Ф. Прокопенко, В. І. Євдокимов. - Харків: Основа, 1995.- 105 с.
3. Савченко О. Я. Дидактика поч. шк.: Підруч. для студ. пед. факультетів / О. Я. Савченко. - К.: Генеза, 2002.- 368 с.
4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: В 5 т./ В. О. Сухомлинський. - К.: Радянська школа, 1977 - Т.З. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина.- 670 с.
5. А. Тайджман, Т. Невілл Послтвейт. Моніторинг стандартів освіти / А. Тайджман, Т Невілл Послтвейт. - Львів: Літопис, 2003. - 27 с.
6. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України. - Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=825538
2. Прокопенко І. Ф. Педагогічна технологія / І. Ф. Прокопенко, В. І. Євдокимов. - Харків: Основа, 1995.- 105 с.
3. Савченко О. Я. Дидактика поч. шк.: Підруч. для студ. пед. факультетів / О. Я. Савченко. - К.: Генеза, 2002.- 368 с.
4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: В 5 т./ В. О. Сухомлинський. - К.: Радянська школа, 1977 - Т.З. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина.- 670 с.
5. А. Тайджман, Т. Невілл Послтвейт. Моніторинг стандартів освіти / А. Тайджман, Т Невілл Послтвейт. - Львів: Літопис, 2003. - 27 с.
6. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України. - Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=825538
Downloads
Опубліковано
29-12-2011
Як цитувати
Штельмах, О. В. (2011). ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 24–29. https://doi.org/10.31812/educdim.4641
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Штельмах
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.