ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ КОМПЕТЕНЦІЯ ТА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Автор(и)

  • Г. М. Удовіченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4679

Ключові слова:

компететнтнісний підхід, компетентність, компетенція

Анотація

У статті проаналізовано підходи вчених до визначення компетентнісного під­ходу, категорій компетентність, компетенція. Підкреслюється важливість впрова­дження компетентнісного підходу в теорію та практику.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 96

Посилання

Безрукова В. С. Словарь нового педагогического мышления / В. С. Безрукова. - Екатеринбург: Валгос, 1996. - 94 с.

Варданян Ю. В. Становление й развитие профессиональной компетентности педагога и психолога / Ю. В. Варданян. - М., 1998. - 179 с.

Великий тлумачний словник української мови / Уклад, і головний редактор В. Т. Бусел. -К.: Ірпінь: Перун, 2003. - 1440 с.

Зеер 3. Ф. Личностно ориентированное профессиональное образование / 3. Ф. Зеер. - Екатеринбург: Изд-во Уральского гос. профпед. университета, 1998. - 126 с.

Краевский В., Хуторской А. Предметнеє й общепредметное в образовательньїх стандартах / В. Краевский, А. Хуторской // Педагогика. - 2003. - № 2. - С. З - 10.

Краткий психологический словарь / сост. Л. А. Карпенко. - М.: Политиздат, 1985. - 431 с.

Кордуэл М. Психология А - Я: Словарь справочник / пер. с англ. К. С. Ткаченко. - М.: ФАИР-ПРКСС, 1999. - 448 с.

Соціолого-педагогічний словник / за ред. В. В. Радула. - К.: «ЕксОб»,2004. - 304 с.

Oxford Advanced Lerner's Dictionary of Currend English. - 6th edition. - Oxford University Press, 2000. - 1568с.

Философский энциклопедический словарь / под. ред. А. Л. Грекуловой. - М.: Сов. энцикл., 1989. - 813 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Удовіченко, Г. М. (2022). ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ КОМПЕТЕНЦІЯ ТА КОМПЕТЕНТНІСТЬ. Educational Dimension, 31, 245–250. https://doi.org/10.31812/educdim.4679

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади професійного становлення майбутніх педагогів ВШ