ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Т. М. Костенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4707

Ключові слова:

мотивація, мотиваційний компонент

Анотація

В статті розглядаються одна з дидактичних умов розвитку творчого потенці­алу студентів на факультативних заняттях з предметів гуманітарного циклу, а саме формування високого рівня мотивації, як спонукальна сила навчальної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 80

Біографія автора

Т. М. Костенко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

Щукина Г. І. Педагогічні проблеми формування пізнавальних інтересів учнів / Г. І. Щукина.- М.: Педагогіка, 1988. -208 с.

Лук А. Н. Психологія творчості / А. Н. Лук. - М.: Наука, 1978. - 127 с.

Подласий І. П. Педагогіка. Новий курс: Підручник для студ. пед. вузов: в 2 кн.- Кн І.

Загальні основи. Процес навчання / І. П. Подласий. - М.: Ту-маніт, видавництво центр ВЛАДОС, 2000. - 576 с.

Махмутов М. І. Проблемне навчання. Основні питання теорії / М. І. Махмутов. - Педагогіка, 1975. - 368 с.

Downloads

Опубліковано

23-05-2022

Як цитувати

Костенко, Т. М. (2022). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 364–370. https://doi.org/10.31812/educdim.4707

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе