ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4707Ключові слова:
мотивація, мотиваційний компонентАнотація
В статті розглядаються одна з дидактичних умов розвитку творчого потенціалу студентів на факультативних заняттях з предметів гуманітарного циклу, а саме формування високого рівня мотивації, як спонукальна сила навчальної діяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Щукина Г. І. Педагогічні проблеми формування пізнавальних інтересів учнів / Г. І. Щукина.- М.: Педагогіка, 1988. -208 с.
Лук А. Н. Психологія творчості / А. Н. Лук. - М.: Наука, 1978. - 127 с.
Подласий І. П. Педагогіка. Новий курс: Підручник для студ. пед. вузов: в 2 кн.- Кн І.
Загальні основи. Процес навчання / І. П. Подласий. - М.: Ту-маніт, видавництво центр ВЛАДОС, 2000. - 576 с.
Махмутов М. І. Проблемне навчання. Основні питання теорії / М. І. Махмутов. - Педагогіка, 1975. - 368 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. М. Kostenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.