ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • В.С. Пікельна Криворізький ДНУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4795

Ключові слова:

педагогічна культура, професійна компетентність

Анотація

Вивчено проблему формування педагогічної культури як важливого чинника професійної компетентності майбутнього вчителя технології. Аргументовано, що інтенсифікація навчання у сучасній школі залежить від педагогічної культури викладачів. Визначено, що з педагогічною культурою викладача професійного навчання пов’язано уміння здійснювати оцінювання результативності власної діяльності й пізнавальної діяльності своїх учнів. Наголошено на підвищенні кваліфікаційного рівня викладача. Проаналізовано доцільність використання інтерактивних семінарських занять, ділових ігор. Подано пропозиції щодо професійної перепідготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 96

Біографія автора

В.С. Пікельна, Криворізький ДНУ

доктор пед. наук, професор

Посилання

Волкова Н.П. Педагогічні комунікації: практичний посібник / Н.П.Волкова. -

Дніпропетровськ: РВВ ДНУ, 2005. - 128 с.

Катюк Я.Л. Болонський процес: інтеграція і демократизація вищої освіти / Я.Л.Катюк // Розвиток післядипломної педагогічної освіти України в умовах інтеграції: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12 квітня). - Донецьк: МОН України; АПН України; ЦІ ППО та інші, 2007. - 388 с.

Козлова О.Г. Методика інноваційного пошуку вчителя: [навчально-методичний посібник] / О.Г.Козлова. - Суми: Мрія-1, 1998. - 96 с.

Освітній менеджмент / За ред. Л.Данилеюсо, Л.Карамушки. - К.: Шкільний світ, 2003. - 390 с.

Педагогічний словник / За ред. М.Д.Ярмаченка. - К.: Педагогічна думка, 2001. - С. 383.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Пікельна, В. (2022). ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 3–10. https://doi.org/10.31812/educdim.4795

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.