КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • О.В. Пахомова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4832

Ключові слова:

професійна компетентність майбутнього учителя професійних дисциплін, критерії, показники, рівні сформованості

Анотація

Проаналізовано поняття «критерій» в науковій літературі. Виокремлено покомпонентні критерії та якісні показники, які відображають зміст і динамічні характеристики сформованості професійної компетентності майбутнього учителя філологічних дисциплін. Охарактеризовано рівні професійної компетентності: репродуктивний рівень, продуктивний рівень, творчий рівень. Визначені параметри диференційованих рівнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 53

Біографія автора

О.В. Пахомова , Криворізький державний педагогічний університет

асистент

Посилання

Баркасі В.В.Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов: Дис.... канд. пед. наук: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / В.В.Баркассі. - ГЩПУ ім. К.Д.Ушинського. - Одеса, 2004. - 270 с.

Безпалько В.П. Опьгг разработки й использования критерия качества усвоения знаний / В.П.Беспалько // Сов. Педагогіка. - 1968. - №4. - С.52-59.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад, і голов. Ред. В.Т Бусел]. - К.: Ірпінь: ВТФ "Перун", 2004. – 1440 с.]

Гузій Н.В. Компетентність я к культура педагогічного мислення учителя ви-хователя /Н.В.Гузій // Основи педагогічного професіоналізму: навч. посіб./ НПУ ім. Драгоманова. К.: НПУ ім. Драгоманова, 2004. - с 532.

Гузій Н.В. Критерії, показники та рівні сформованості основ професіоналіз¬му майбутнього педагога. /Н.В.Гузій // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.. М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць / [Ред.. кол. О.Г.Мороз, Н.В.Гузій та інші.] - Вил. 6 (16). - К.: НПУ, 2007, с. 11-20

Семиченко В.А, Системно-структурне моделювання складних об'єктів у психолого-педагогічних дослідженнях / В.А. Семиченко // Післядипломна освіта в Україні. - 2003. - №13. - с. 26-30.

Философский знциклопедический словарь / [ред.-сост. Е. Ф. Губский, Г. Ф. Кораблева, В. А. Лутченко]. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 576 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Пахомова , О. . (2022). КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Educational Dimension, 30, 182–187. https://doi.org/10.31812/educdim.4832

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають