ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4841Ключові слова:
інтерактивні технології навчання, інтерактивні методи, педагогічна взаємодіяАнотація
Визначено роль інтерактивних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх педагогів. Виявлено особливості застосування інтерактивного навчання у підготовці учителів гуманітарних спеціальностей. На основі даних констатувального експерименту з’ясовано причини недооцінки викладачами та студентами інтерактивних технологій навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виокремлено дидактичні умови, що забезпечують ефективне застосування інтерактивних технологій.
Завантаження
Metrics
Посилання
Баркасі В.В. Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов: автореф. дис. на здобуття наук.ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / В.В. Баркасі. - О., 2004. – 21 с.
Панфилова А.П. Инновационные педагогические технологии: Активное обучение: учеб.пособие для студ. высш. учеб. заведений / Альвина Павловна Панфилова. - М: Издательский центр „Академия”, 2009. – 192 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 V.V. Revenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.