ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • В.В. Ревенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4841

Ключові слова:

інтерактивні технології навчання, інтерактивні методи, педагогічна взаємодія

Анотація

Визначено роль інтерактивних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх педагогів. Виявлено особливості застосування інтерактивного навчання у підготовці учителів гуманітарних спеціальностей. На основі даних констатувального експерименту з’ясовано причини недооцінки викладачами та студентами інтерактивних технологій навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виокремлено дидактичні умови, що забезпечують ефективне застосування інтерактивних технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 58

Біографія автора

В.В. Ревенко , Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

Баркасі В.В. Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов: автореф. дис. на здобуття наук.ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / В.В. Баркасі. - О., 2004. – 21 с.

Панфилова А.П. Инновационные педагогические технологии: Активное обучение: учеб.пособие для студ. высш. учеб. заведений / Альвина Павловна Панфилова. - М: Издательский центр „Академия”, 2009. – 192 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Ревенко , В. (2022). ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Educational Dimension, 30, 238–242. https://doi.org/10.31812/educdim.4841

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.