ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ - РУШІЙНА СИЛА ЗРОСТАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Ю.В. Рева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4919

Ключові слова:

гармонійний розвиток, технологічний підхід, потенціал, адаптація, інтеграція, провідні якості особистості, фази становлення особистості, педагогічна майстерність, професійні якості педагога, сфери життєтворчості, якості життєвої компетентності людини

Анотація

Розкрито ефективні технологічні прийоми і підходи до гармонійного розвитку особистості учня в навчально-виховному процесі, що є надійною основою педагогічної майстерності вчителя та джерелом позитивного впливу психічної енергетики на вихованця. Обґрунтовано, що гармонійний розвиток особистості учня пов'язаний з навчанням, вихованням і освітою. Зазначено, що гуманізація розвитку особистості учня пов’язана з гармонізацією освітніх систем на концептуальному, когнітивному, духовному, технологічному та методичному рівнях.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 193 / PDF downloads: 98

Посилання

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання : науково - метод, посібник / І.Д. Бех. - К. : ІЗМН, 1998. - 204 с.

Божович Л.И. Проблемы формирования личности: под редакцией Д.И Фельдшгейна/ Вступительная статья Д.И. Фельдшгейна, 2-е изд. /Л.И. Божович. - М. : Изд - во «Ин - т пракг. психол.», Воронеж: НПО «МОДЭК», 1997. - 352 с.

Бугрій О.В. Якість освіти в аспекті розвиваючої функції навчання / О.В. Бугрій // Педа-гогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць. - Вип. №24 / гол. ред. Буряк В.К. - Кривий Ріг : КДПУ. - С. 255-261.

Буряк В.К. Деякі методологічні питання розвиваючого навчання // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / В.К. Буряк. - Вип. №24 /гол. ред. Буряк В.К. - Кривий Ріг : КДПУ. - С. 250-255.

Буряк В.К. Педагогічна культура: теоретико - методологічний аспект: [монографія] /В.К. Буряк. -К. : «Деміур», 2005. - 232 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/123456789/4658

Васьков Ю.В. Педагогнні теорії; технології; досвід (Дидактичний аспект) / Ю.В. Васьков. -X.: Скорпіон, 2000. - 120 с.

Выготский Л.С. Развитие высших психических функций /Лев Семенович Выготский. - М., 1960. - 459 с.

Выготский Л.С. Собрание сочинений. -М., 1991. - Т.1. - С. 415.

Гапоненко Л.О. Рефлексивне спілкування як умова розвитку особистості : монографія / Л.О. Гапоненко. - Дніпропетровськ : Пороги, 2009. - 203 с.

Давыдов В.В. О понятии развивающего обучения / В.В. Давыдов // Педагогика. - 1995. - №1. - C. 18-25.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник / І.М. Дичківська. - К.: Академвидав, 2004. - 352 с.

Зайченко І.В. Деякі проблеми розвитку української національної школи в педагогічній спадщині С.Русової / І.В. Зайченко // Вісник акад. пед. наук Украяти. - 1993. - №4. - С. 135-140.

Занков Л.В. Избранные педагогические труды / Л.В. Занков. - М., 1990. - 480 с.

Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике /М.В. Кларин. - М., 1975. - 340 с.

Концепція загальної середньої освіти (12 - річна школа) //Педагогічна газета. - 2002. - №1 (91).

Леонтьев Д.А. Внутренний мир личности /Д.А. Леонтьев //Психология лич¬ности в трудах отечественных психологов. - СПб. : Питер, 2000. - С. 372-377.

Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кікгенко, О.М. Любарська та ін. ; за ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2004. - 256 с.

Остапчук О.Є. Концептуальні основи гармонізації освітніх систем в контексті професійної підготовки майбутнього учителя / О.Є. Остапчук// Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наук, праць. - Кривий Ріг : КДПУ, 2009. - Вип.25. -С. 407.

Песталоцци И.Г.Памятная записка парижским друзьям о сущности и цели метода // Избр. соч.: В 2т. - М., 1981. - Т.1. - С.222.

Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Полат. - М. : Accademia, 2005. - 276 с.

Пряникова В.Г. История образования и педагогической мысли. Учебник - справ очник / В.Г. Пряникова, З.И. Равкин. - М. : Новая школа. - 1994. - 96 с.

Рева Ю.В. Духовний контекст модульно-розвивальної системи навчання, виховання й освіти / Ю.В.Рева // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць. - Кривий Ріг : КДПУ, 2007. - Вип.17. - С. 25.

Рубинштейн СЛ. Проблемы обіщй психологи / С.Л. Рубинштейн. -М, 1976. - 430 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологи : учебное пособие для пед. вузов и ин-тов повиїшния квалификации / Г.К. Селевко. - М.: Народное образование, 1998. - 386 с.

Сисоєва С.О. Технології педагогічної творчості в системі освітніх технологій / С.О. Сисоєва //Освітні технології у школі та вузі - К. : ІЗМН, 1998. - С.287-393.

Щуркова Н.Е. Педагогическая технология (педагогическое воздействие в процессе воспитания школьников) / Н.Е. Щуркова. - М., 1989. - С.З.

Эльконин Д.Б. Избранные психологические труды / Д.Б. Эльконин. - М., 1989. - 465 с.

Якиманская И.С. Разработка технологии личностно ориентированного обучения / И.С. Якиманская // Вопросы психологии. - 1995. - №2. - С.17-23.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Рева, Ю. (2022). ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ - РУШІЙНА СИЛА ЗРОСТАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 128–140. https://doi.org/10.31812/educdim.4919

Номер

Розділ

Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>