САМОРОЗВИТОК В ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4923Ключові слова:
саморозвиток, особистісно орієнтоване навчання, самовизначення, самореалізація, особистісно орієнтований урокАнотація
Виявлено чинники особистісно орієнтованого освітнього процесу, які розвивають індивідуальність дитини, створюють умови для її саморозвитку та самовираження. Визначено базовий технологічний комплекс особистісно орієнтованого навчання. Розроблено моделі особистісно орієнтованих уроків. На конкретних прикладах показано використання проблемних методів навчання. Зроблено висновок, що призначення особистісно орієнтованих технологій полягає в тому, щоб підтримувати та розвивати природні якості дитини та її індивідуальні здібності, допомагати в становленні творчої самореалізації особистості.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бех І.Д. Особистіено зорієнтоване виховання / І.Д. Бех - К. : ІЗИН, 1998. - 203 с.
Кремень В. Філософія освіти XXI ст. / В. Кремень // Освіта України - 2002 р. - № 102-103. - 28 грудня.
Міхелі С. Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського як концептуальна основа особистіено орієнтованого підходу / С. Міхелі // Початкова школа - 2003 р. - №9 - С. 5-11.
Наумчук М.М. Сучасний урок / М.М. Наумчук. - Тернопіль : Астон, 2001 - 263 с.
Пехота О.М. Освітні технології : навчально-методичний посібник / О.М. Пехота, А.З. Кікгенко, О.М. Любарська. - К. : А.С.К., 2002. -255 с.
Савченко О.Я. Сучасний урок в початкових класах / О.Я. Савченко. - К. : Освіта, 1993 р. - 255 с.
Холодная М. Можно чого-то не знать, но обязательно быть умным / М. Холодная // Директор школи. Україна. - 2000 р. - № 7 - с. 29-35.
Десятниченко Н.М. Роздуми про особистіено орієнтоване навчання / Н.М. Десятниченко // Відкритий урок. Україна. -2001 р.-№ 13-14. - С. 3-6.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 N.D. Mayborodyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.