САМОРОЗВИТОК В ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Н.Д. Майбородюк Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4923

Ключові слова:

саморозвиток, особистісно орієнтоване навчання, самовизначення, самореалізація, особистісно орієнтований урок

Анотація

Виявлено чинники особистісно орієнтованого освітнього процесу, які розвивають індивідуальність дитини, створюють умови для її саморозвитку та самовираження. Визначено базовий технологічний комплекс особистісно орієнтованого навчання. Розроблено моделі особистісно орієнтованих уроків. На конкретних прикладах показано використання проблемних методів навчання. Зроблено висновок, що призначення особистісно орієнтованих технологій полягає в тому, щоб підтримувати та розвивати природні якості дитини та її індивідуальні здібності, допомагати в становленні творчої самореалізації особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 125 / PDF downloads: 117

Посилання

Бех І.Д. Особистіено зорієнтоване виховання / І.Д. Бех - К. : ІЗИН, 1998. - 203 с.

Кремень В. Філософія освіти XXI ст. / В. Кремень // Освіта України - 2002 р. - № 102-103. - 28 грудня.

Міхелі С. Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського як концептуальна основа особистіено орієнтованого підходу / С. Міхелі // Початкова школа - 2003 р. - №9 - С. 5-11.

Наумчук М.М. Сучасний урок / М.М. Наумчук. - Тернопіль : Астон, 2001 - 263 с.

Пехота О.М. Освітні технології : навчально-методичний посібник / О.М. Пехота, А.З. Кікгенко, О.М. Любарська. - К. : А.С.К., 2002. -255 с.

Савченко О.Я. Сучасний урок в початкових класах / О.Я. Савченко. - К. : Освіта, 1993 р. - 255 с.

Холодная М. Можно чого-то не знать, но обязательно быть умным / М. Холодная // Директор школи. Україна. - 2000 р. - № 7 - с. 29-35.

Десятниченко Н.М. Роздуми про особистіено орієнтоване навчання / Н.М. Десятниченко // Відкритий урок. Україна. -2001 р.-№ 13-14. - С. 3-6.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Майбородюк, Н. (2022). САМОРОЗВИТОК В ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПРОСТОРІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 167–172. https://doi.org/10.31812/educdim.4923

Номер

Розділ

Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості