ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КЛАСНІЙ ТА ГУРТКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ

Автор(и)

  • О.В. Кісєль Загальноосвітня школа №15
  • I.I. Мислейко Загальноосвітня школа №15

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4926

Ключові слова:

особистісний розвиток, самовизначення, самореалізація, активність особистості, позашкільна навчально-виховна робота, нерегламентована творча діяльність

Анотація

Продемонстровано результати дослідження можливостей особистісного самовизначення і самореалізації учнів у шкільній та позашкільній діяльності. Охарактеризовано гурткову роботу, яка включає в себе методи активного психологічного впливу, носить творчий характер при відсутності жорсткої регламентації. З’ясовано зміст потреби в самовизначенні у підлітків, що включає: формування себе як особистості, соціалізацію, розкриття індивідуальності. Визначено залежність між розвитком особистості і особливостями виховного впливу на учнів нерегламентованою творчою діяльністю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 47

Біографії авторів

О.В. Кісєль, Загальноосвітня школа №15

учитель

I.I. Мислейко, Загальноосвітня школа №15

практичний психолог

Посилання

Культура психіки і її виховання як необхідна умова оздоровлення і гуманізації сучасного суспільства // Освіта на Луганщині. - 1999. - №2. - С. 11-23.

Теоретичні аспекти проблеми особистісного самовизначення старшокласника: [Психологія. 36. наук пр. / Нац.пед.університет ім. М.П. Драгоманова]. - Вип. 1 (8). - К; 2000. - С.102-113.

Психологічні знання в нерегламентованій діяльності старшокласників як засіб запобігання міжособистісним конфліктам // Тези доповідей міжнар. молодіжної наук.-практ. конф. [« Молодь і проблеми конфліктів в період переходу до демократичного суспільства»] (Чернівці, 4-5 квітня 1994р.) / Міністерство освіти і науки, Черновецький національний університет ім.Ю.Федьковича. - Чернівці, 1994. - С. 269-270.

Формування ціннісних орієнтацій особистості старшокласника у процесі нерегламентованої діяльності// Система цінностей як регулятор педагогічної взаємодії: тези доповідей наук.-практичної конф. [«Система цінностей як регулятор педагогічної взаємодії»] (Дрогобич, 14-15 березня 1994р.) / за ред. Боришевського М.Й., Савчина М.В. / Міністерство освіти і науки, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка - Київ-Дрогобич, 1994. - С.156-157.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Кісєль, О., & Мислейко I. (2022). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КЛАСНІЙ ТА ГУРТКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ. Educational Dimension, 29, 182–186. https://doi.org/10.31812/educdim.4926

Номер

Розділ

Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості