УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Л. О. Савченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5022

Анотація

Ця стаття розглядає використання діагностичних технологій у навчальний процес вищої школи. Дано визначення діагностичних технологій, функції, ціль діагностичних методик. Сформульовані основні положення діагностування, розглянуті
способи використання діагностичних технологій на заняттях з курсу педагогічних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 158 / PDF downloads: 54

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

10-12-2000

Як цитувати

Савченко L. (2000). УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 2, 39–44. https://doi.org/10.31812/educdim.5022

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>