УСВІДОМЛЕНІСТЬ - ЯКІСНИЙ ПОКАЗНИК ЗНАНЬ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • О.В. Комарова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5028

Анотація

У статті розглядаються питання формування усвідомлених знань учнів. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкриваються підходи до вирішенн

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 92

Посилання

Ительсон Л.Б. Лекции по современным проблемам психологии обучения. - Владимир, 1972. - 264 с.

Качество знаний учащихся и пути его совершенствования/Под ред. М.Н. Скаткина, В.В. Краевского. - М.: Педагогика, 1978. - 208 с.

Крутецкий В.А. Психология: Учебник для учащихся пед. училищ. - М.: Просвещение, 1980. - 352с.

Развитие творческой активности школьников / Под ред. О.М. Матюшкина. - М.: Педагогика, 1991. - 160с. :ил.

Онищук В.А. Типы, структура и методика уроков в средней школе. - К.: Рад. школа, 1976. - 184 с.

Охитина Л.Т. Психологические основы урока: В помощь учителю. - М.: Просвещение, 1977. - 96 с.

Познавательная активность в системе процессов памяти / Под ред. Н.И. Чуприковой. - М.: Педагогика, 1989. - 192 с.: ил.

Смирнов A.A. Избранные психологические труды. В 2 т. Т.2. - М.: Педагогика, 1987. - 344 с.

Фурман A.B. Проблемні ситуації у навчанні. - K.: Рад. школа, 1991. - 192 с.

Downloads

Опубліковано

10-12-2000

Як цитувати

Комарова O. (2000). УСВІДОМЛЕНІСТЬ - ЯКІСНИЙ ПОКАЗНИК ЗНАНЬ ШКОЛЯРІВ. Educational Dimension, 2, 77–86. https://doi.org/10.31812/educdim.5028

Номер

Розділ

Статті