НАСЛІДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ НОТ З АРКУША
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5113Ключові слова:
1Анотація
This article investigates the role and importance of imitation in the process of rea-ding musical notation as a specific psychological process with definite mechanisms and stages of its development. The results of the author's observation, as well as the teacher's role in the process of reading musical notation, are reported.
Завантаження
Metrics
Посилання
Анохин П.К. Методологический анализ узловых проблем условного рефлекса. - М.: АМН СССР, 1962.
Быков K.M., Пшоник А.Т. О природе условном» рефлекса. // Физиологический журнал СССР, XXXV, 1949. -
М ’ясоїд A.A. Постмодернізм у психології і психологічні пояснення розвитку. // Педагогіка і психологія, - K.: Педагогічна думка, 2001.- №1.
Рубинштейн С.Л. Принцип детерминизма и психологическая теория мышления. / В кн.: Психологическим
наука в СССР, - М: 1959, т.1.
Шульга Л. А. До питання про сутність методу переконування в навчально-виховній роботі школи. // Педагопьп
і психологія. - K.: «Педагогічна думка», 2001. - №1.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 О.М. Yaroshenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.