НАСЛІДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ НОТ З АРКУША

Автор(и)

  • О.М. Ярошенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5113

Ключові слова:

1

Анотація

This article investigates the role and importance of imitation in the process of rea-ding musical notation as a specific psychological process with definite mechanisms and stages of its development. The results of the author's observation, as well as the teacher's role in the process of reading musical notation, are reported.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 59

Посилання

Анохин П.К. Методологический анализ узловых проблем условного рефлекса. - М.: АМН СССР, 1962.

Быков K.M., Пшоник А.Т. О природе условном» рефлекса. // Физиологический журнал СССР, XXXV, 1949. -

М ’ясоїд A.A. Постмодернізм у психології і психологічні пояснення розвитку. // Педагогіка і психологія, - K.: Педагогічна думка, 2001.- №1.

Рубинштейн С.Л. Принцип детерминизма и психологическая теория мышления. / В кн.: Психологическим

наука в СССР, - М: 1959, т.1.

Шульга Л. А. До питання про сутність методу переконування в навчально-виховній роботі школи. // Педагопьп

і психологія. - K.: «Педагогічна думка», 2001. - №1.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Ярошенко, О. (2002). НАСЛІДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ НОТ З АРКУША. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 318–324. https://doi.org/10.31812/educdim.5113

Номер

Розділ

Статті