БІОЛОГІЧНА НАУКА ТА НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ

Автор(и)

  • О.В. Комарова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5157

Анотація

The article is devoted to problem o f reflection a basic science in school subject. Characteristics o f biological science and school knowledge and cognition are distinguished. The ties between them are established. The question about there dynamic is considered fo r biological courses in 7-9 forms.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 55

Посилання

Заренков Н А. Теоретическая биология.- М.: Изд-во Московского: ун-та+~-- 1988. - 216 с.

Кузькин В.Г. Методологические принципы познания в биологии // Философия в современном мире. Философия и теория эволюции. - М.: Науки. - 1974. - С. 39-55.

Лисеев И.К. Принцип системности и синтез знания в биологии // Философские проблемы биологии. - М . : Наука. - 1973. - С. 220-225.

Мамзин А.С. О методологическом значении системно-структурного подхода для биологии // Философские проблемы биологии.- М. : Наука - 1973. - С. 214-219.

Судьина Е.Г. Вероятность в биологии.- К.: Наукова думка. - 1985. - 96 с.

Фролов И.Т. Жизнь и познание: О диалектике в современной биологии.- М.: Мысль, 1981. - 268 с.

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Комарова O. (2003). БІОЛОГІЧНА НАУКА ТА НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 156–161. https://doi.org/10.31812/educdim.5157

Номер

Розділ

Статті