ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Л.В. Бешевець

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5429

Анотація

This article reveals the essence of personal tentative approach in the process for formulate professional responsibility by future teachers and defines its features. The author reveals the essence of features of personal tentative teaching and actes of organization personal tentative approach in the teaching the course „Pedagogics”.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 60

Посилання

Гузеев В.В. Лекции по педагогической технологии. - М.: Знание, 1992.

Минкина Н.А. Воспитание ответственностью. - М.: Высшая школа, 1990.

Якиманская И.С. Личностно ориентированное обучение в современной школе. - М.: Педагогика, - 1996.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Бешевець L. (2004). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Educational Dimension, 8, 99–104. https://doi.org/10.31812/educdim.5429

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології