ПРО НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ДИДАКТИЧНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ, РОЗВИТКУ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • В.П. Кисільова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5470

Анотація

About the new approaches to using the mathematical tasks as the didactical means of training, development and education of younger schoolchildren. There is on the grounds of conceptual object the mathematical education opens the importance of construction approaching in educational the mathematic in this article. Author proposes to use the mathematical tasks, their didactical functions with object to form the definite creation knowledges the younger schoolchildren.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 51

Посилання

Андреев В.И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности. - Казань: Изд-во Казанского университета, 1988. - 228 с.

Башмаков М.И. Мы учим и учимся математике в нашем общем доме - Европе // Математика в школе. -2002 - № 4. - С.3-6.

Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-2 класи. К.: „Початкова школа”. - 2001. - 296 с.

Про математику і математиків /Упоряд.: А.С.Зоря, С.М.Кіро. -К.: Рад.школа, 1981. -254 с.

Сисоєва С.О. Педагогічна творчість: Монографія. - Х.-К.: Книжкове видання „Каравела”, 1988. - 150 с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Кисільова V. (2004). ПРО НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ДИДАКТИЧНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ, РОЗВИТКУ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Educational Dimension, 8, 291–300. https://doi.org/10.31812/educdim.5470

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи