ІГРОВІ ТА ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Н.О. Чувасова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5478

Анотація

The article is dedicated to the problem of the development of cognitive interests in chemistry lessons. The role o f creative and play tasks are shown as the means of the development of cognitive interests.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 72

Посилання

Границкая A.C. Научить думать и действовать. - М.: Просвещение, 1991. - 173 с.

Киршнер Л.А. Формирование познавательных возможностей учащихся в процессе изучения истории. - М.: Просвещение, 1982. - 110 с.

Морозова Н.Г. Учителю о познавательном интересе.- М.: Просвещение, 1979. - 47с.

Матюшкин А.М. Развитие творческой активности школьников./Под ред. А.М.Матюшкина. - М.: Педагогика, 1991.- 156 с.

Ушинский К.Д. Вибранні пед. твори. Т.1./ За ред. О.І. Пискунова. - К.: Радянська школа, 1983. - 490 с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. - М.: Просвещение, 1979. - С. 96.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Чувасова N. (2004). ІГРОВІ ТА ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 328–332. https://doi.org/10.31812/educdim.5478

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають