ОСОБИСТІСТЬ СТУДЕНТА ЯК СУБ’ЄКТ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • О.В. Малихін

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5511

Анотація

The article deals with a personality of the student as the subject of self directed learning activities under conditions of a higher teacher training institution.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 89

Посилання

Дистервег А. Избр. пед. соч. - М., 1956. - С. 118.

Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя. - М.: Просвещение, 1989. - 189 с.

Зимняя И.А. Педагогическая психология: Учеб. пособие. - Ростов н/Д.: Изд-во „Феникс”, 1997. - 480 с.

Ковалев А.Г. Личность воспитывает себя. - М.: Политиздат, 1983. - 256 с.

Левина М.М. Технологии профессионального педагогического образования: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. - М.: Издательский центр “Академия”, 2001. - 272 с.

Основы общей психологии / С.Л.Рубинштейн. - СПб.: Питер, 2003. - 720 с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Малихін O. (2022). ОСОБИСТІСТЬ СТУДЕНТА ЯК СУБ’ЄКТ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Educational Dimension, 11, 29–44. https://doi.org/10.31812/educdim.5511

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають