ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНИМ РОЗВИТКОМ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ в ОСВІТНЬО - ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Ю.В. Рева

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5557

Анотація

The article deals with psychological and pedagogical preconditions and original laws of governing the effective development of pupil’s personality in the process of education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 46

Посилання

Караковский В.А. Чтобы воспитание было успешным.- М.: Знание, 1979.

Крутецкий В.А. Основы педагогической психологии. - М.: Просвещение, 1972.

Левшин Л.А. Логика педагогического процесса. - М.: Знание, 1980.

Люблінська Г.О. Дитяча психологія. - K.: Вища школа, 1974.

Маліченко K.M. Виховання цілеспрямованості та наполегливості у школярів. - K.: Знання, 1972.

Ожегов С.И. Словарь русского языка. - М., 1990.

Педагогика. Совместный труд АПН СССР и АПН ГДР. Макет для обсуждения. Москва-Берлин, 1978.

Підласий І.П. Закономірності навчання і підвищення якості знань учнів. - K.: Знання, 1981.

Романець В. А. Психологія творчості. - K.: Вища школа, 1971.

Слепухов Микола. Закони, закономірності, принципи та правила в педагогіці. // Рідна школа. - 2002.

Сухомлинский В.А. Как воспитывать настоящего человека. - K., 1975.

Управление развитием школы: Пособие для руководителей образовательных учреждений / Под ред. М.М. Поташника и B.C. Лазарева. - М.: Новая школа, 1995.

Ушинский К.Д. Избр. пед. соч. Т. 1. - М., 1974.

Чудновский В.Э. Воспитание способностей и формирование личностей. - М.: Знание, 1986.

Чудновский В.Э. Нравственная устойчивость личности: Психологическое исследование. - М., 1981.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Рева Y. (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНИМ РОЗВИТКОМ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ в ОСВІТНЬО - ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Educational Dimension, 11, 318–338. https://doi.org/10.31812/educdim.5557

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>