ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАІІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Н.І. Білоконна
  • Д.В. Дудко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5572

Анотація

The article deals with the possibilities of organizing individual work of pupils at the lessons of mathematics and the conditions o f this work effectiveness.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 185 / PDF downloads: 82

Посилання

Буряк В.К., Берешвили Д.Д. Урок в старших классах. - Тбилиси, 1990. - 158с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4824

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К., 1997.-376с.

Гульчевская В.Г., Лакоцетина Т.П. Педагогические основьі личностно-ориентированного образования. -

Ростов н/Д, 2002. - 147 с.

Кремень В.Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави //Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2003. -№ 1. - С.9-14.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики. 5-11 класи. -К., 2001. - 198 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. -К., 1999. - 367 с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Білоконна N., & Дудко D. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАІІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 419–423. https://doi.org/10.31812/educdim.5572

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи