ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5607Анотація
The article deals with the sum of the conditions which influence forming of cognitive activity in the process o f dialogue education.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аристова Л.П. Активность учения школьников. - М.: Просвещение, 1968.-139 с.
Дяченко М.І, Кандибович Л.О. Психологические проблемы готовности к деятельности. - Минск: БГУ им. В.И. Ленина, 1976.
Дидактика средней школы/ Под ред.М.Н.Скаткина.- М., 1982.-318 с.
Костюк Г.С. Принцип развития в психологи // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. - М., 1981. - С. 10-11.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - 2-е изд. - М., 1976.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - М., 1946 - 544 с.
Ушинський.Д. Соч., 1950. - т.10. - С. 429. DOI: https://doi.org/10.1515/juru.1950.1950.14.429
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 N.O. Chuvasova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.