ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • Н.О. Чувасова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5607

Анотація

The article deals with the sum of the conditions which influence forming of cognitive activity in the process o f dialogue education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 60

Посилання

Аристова Л.П. Активность учения школьников. - М.: Просвещение, 1968.-139 с.

Дяченко М.І, Кандибович Л.О. Психологические проблемы готовности к деятельности. - Минск: БГУ им. В.И. Ленина, 1976.

Дидактика средней школы/ Под ред.М.Н.Скаткина.- М., 1982.-318 с.

Костюк Г.С. Принцип развития в психологи // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. - М., 1981. - С. 10-11.

Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - 2-е изд. - М., 1976.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - М., 1946 - 544 с.

Ушинський.Д. Соч., 1950. - т.10. - С. 429. DOI: https://doi.org/10.1515/juru.1950.1950.14.429

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Чувасова N. (2022). ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Educational Dimension, 12, 198–207. https://doi.org/10.31812/educdim.5607

Номер

Розділ

Статті