МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “БІОЛОГІЧНА КІБЕРНЕТИКА” У ВИЩІЙ ШКОЛІ У СВІТЛІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Р.В. Лашко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5694

Анотація

Grading is a basic method of the credit-modulus system. The increasing interest of students in the ultimate result completes more conscious and active attitude toward educational activity. The article deals with the principal methodical recommendations on the construction and of delivering the course.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 121 / PDF downloads: 100

Посилання

Гублер Е.В. Вычислительные методы анализа и распознавание патологических процессов. — М.: Медицина, 2000.

Беллман Р. Кибернетика и медицинская диагностика. - М., 1986.

Биологическая и медицинская кибернетика. Справочник под ред. Ю.Н. Журавлева. - К.: Наук, думка, 1989.

Рубин А.Б., Пытьева Н.Ф. Кинетика биологических процессов. - М.: Изд-во МГУ, 2002.

Downloads

Опубліковано

14-06-2006

Як цитувати

Лашко R. (2006). МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “БІОЛОГІЧНА КІБЕРНЕТИКА” У ВИЩІЙ ШКОЛІ У СВІТЛІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 14, 175–185. https://doi.org/10.31812/educdim.5694

Номер

Розділ

Статті