ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ І ( І ЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5760Ключові слова:
педагогічні умови, естетичні почуття, синтез мистецтвАнотація
Стаття присвячена виокремленню та обґрунтуванню змісту педагогічних умов на основі синтезу мистецтв з метою подальшого вдосконалення формування естетичних почуттів старшокласників на уроках мистецтва.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю. К. Рациональная организация учебной деятельности. - М.: Знание.
- 96 с.
Державна національна програма “Освіта” (“Україна XXI ст.”). - К., 1992.
Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: Навчальний посібник. 3-є видання, доп., 2001. 608 с
Орфоэпический словарь русского языка: Произношение, ударение грамматические нормы / Под ред. С. Н. Брунова и др. М.: Русский язык. 1988.
с.
Советский энциклопедический словарь / Под рук. А. М. Прохорова. М.: Сон
энциклопед., 1980. 1600 с.
Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. - К.: Радянська школа, 1971. 242 с.
Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину // Вибрані твори: В 5 т. Т. 2. - К.: Радянська школа, 1976. С. 414.
Шевченко Г. П. Эстетическое воспитание в школе. - К.: Радянська школа, І985. - 144 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 I.V. Mohiley
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.