СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “САМООСВІТА”

Автор(и)

  • I.C. Дереза Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6021

Анотація

У статті розкрито сутність, основні характеристики самоосвіти та різні підходи до визначення цього поняття.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 65

Посилання

Громцева А.К. Формирование у школьников готовности к самообразованию: Учеб. пособие по спецкурсу для студентов пед. институтов / Громцева А.К. - М.: Просвещение, 1983. — 144 с.

Касьяненко М.Д. Самостоятельная работа студента: Учебное пособие для слушателей ФПК вузов / Касьяненко М.Д. - К.: УМК ВО, 1988. - 280 с.

Самоосвітня діяльність вчителя як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / А.О. Клочко // Народна освіта: Науково- методичний електронний педагогічний журнал. - 2007. - №3. - Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/NarOsv/2007-3/07kaoypp.htm .

Сидоренко 1.1. Проблеми самоосвіти особистості у вітчизняній педагогічній пресі другої половини XIX - початку XX століття: автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук: спец 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки”/ І.І. Сидоренко. - Харків, 2006. - 20 с.

Сидорчук Н.Г. Категорійний аналіз поняття “самоосвітня діяльність майбутнього вчителя” / Н.Г. Сидорчук // Вісиик Житомирського державного університету ім. Івана Франка. - 1999. -№3. - С. 54-58.

Юденко Т.А. Проблема самообразования школьников в отечественной педагогической теории (1960 - 2007) / Т.А. Юденко // Вестник Ставропольского государственного университета. - 2007. - №49. - С. 123-127.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Дереза I. (2009). СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “САМООСВІТА”. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 112–118. https://doi.org/10.31812/educdim.6021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи