СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “САМООСВІТА”
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6021Анотація
У статті розкрито сутність, основні характеристики самоосвіти та різні підходи до визначення цього поняття.
Завантаження
Metrics
Посилання
Громцева А.К. Формирование у школьников готовности к самообразованию: Учеб. пособие по спецкурсу для студентов пед. институтов / Громцева А.К. - М.: Просвещение, 1983. — 144 с.
Касьяненко М.Д. Самостоятельная работа студента: Учебное пособие для слушателей ФПК вузов / Касьяненко М.Д. - К.: УМК ВО, 1988. - 280 с.
Самоосвітня діяльність вчителя як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / А.О. Клочко // Народна освіта: Науково- методичний електронний педагогічний журнал. - 2007. - №3. - Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/NarOsv/2007-3/07kaoypp.htm .
Сидоренко 1.1. Проблеми самоосвіти особистості у вітчизняній педагогічній пресі другої половини XIX - початку XX століття: автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук: спец 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки”/ І.І. Сидоренко. - Харків, 2006. - 20 с.
Сидорчук Н.Г. Категорійний аналіз поняття “самоосвітня діяльність майбутнього вчителя” / Н.Г. Сидорчук // Вісиик Житомирського державного університету ім. Івана Франка. - 1999. -№3. - С. 54-58.
Юденко Т.А. Проблема самообразования школьников в отечественной педагогической теории (1960 - 2007) / Т.А. Юденко // Вестник Ставропольского государственного университета. - 2007. - №49. - С. 123-127.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 I.S. Dereza
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.