ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6046Анотація
У статті розглядаються педагогічні умови введення інтерактивних методів навчання в початкових класах, шляхи вдосконалення уроку, які тісно взаємопов 'язані з формами організації навчальної діяльності молодших школярів у сучасній дидактиці.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бахметова Т. Інтегративне навчання: організація навчальних діалогів І Т.Бахметова // Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі: Збірник наукових прань / Ред. рада: В.В.Пруняк, Л.Р.Шпачук та ін. - Кривий Ріп КДПУ, 2008. - Вил. 1. - С. 117.
Дуткевич Т.В. Психологічні основи використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки спеціалістів з вищою освітою / Т.В. Дуткевич // Використання інтерактивних методів та мультимедійних засобів у підготовці педагога: 36. наукових праць. - Кам’янець-Подільський: Абетка - Нова, 2003. - С. 26-33.
Іванішена С. Форми та методи інтерактивного навчання / С.іванішена // Початкова школа. - 2006. - №3. - С. 9-11.
Коротун І.В. Вивчення словникових слів із використанням інтерактивних технологій кооперативного навчання І.В. Коротун // Початкове навчання та виховання. - 2008. - №14 (162). - С. 2-8.
Пометун О.І. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. - К.; А.П.Н., 2002. - 136 с.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи / Олександра Яківна Савченко. - К., 1997. - С.42.
Смирнов С.А. Педагогика / С.А. Смирнов. - М., 2001. - С. 32.
Шпачук Л.Р. До питання про інноваційні технології Л.Р.11Іпачук // Теорія і практика формування мовної особистош» в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі: Збірник наукових праць / Ред. рада: В.В. Пруняк, Л.Р .Шпачук та ін. - Кривий Ріг: КДПУ, 2008. - Вип. 1. - С. 24.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 I.A. Kravtsova, L.O. Horbatenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.