ЗАСАДИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ ТА КОНЦЕПЦІЯ “СРОДНОЇ ПРАЦІ” Г.С. СКОВОРОДИ: ПОРІВНЯЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6052Анотація
Стаття присвячена порівняльному аналізу концепції "сродноі праці" Г.С. Сковороди та основ профільного навчання в старших класах. Концепція Сковороди розкривається як філософсько-методологічне обгрунтування важливості профільного навчання в сучасному освітньому просторі.
Завантаження
Metrics
Посилання
Дячук Г.Ф. Профільне навчання: що воно дасть випускнику?/ Г.Ф. Дячук // Шкільний світ. ~ 2006. - № 9. - С. 1-3.
Кузнецов А.А. Профильное обучение: цели, формц, структура учебного плана. [Опііпе]. Доступ HTTP: http://www.edu.ksu.ru
Сковорода Г.С. Сочинения в двух томах. Т.1. / Г.С. Сковорода. - М.: Мысль, 1973. - 511с.
Шевченко П.І. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди. // Філософська, педагогічна та літературно-мистецька спадщина Г.С. Сковороди і сучасність: Матеріали всеукраїнських міжвузівських сковородинських читань. - Кривий Ріг, 1994. - С. 71-72. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5078
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 I.Ye. Makarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.