ЗАСАДИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ ТА КОНЦЕПЦІЯ “СРОДНОЇ ПРАЦІ” Г.С. СКОВОРОДИ: ПОРІВНЯЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • І.Є. Макаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6052

Анотація

Стаття присвячена порівняльному аналізу концепції "сродноі праці" Г.С. Сковороди та основ профільного навчання в старших класах. Концепція Сковороди розкривається як філософсько-методологічне обгрунтування важливості профільного навчання в сучасному освітньому просторі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 59

Посилання

Дячук Г.Ф. Профільне навчання: що воно дасть випускнику?/ Г.Ф. Дячук // Шкільний світ. ~ 2006. - № 9. - С. 1-3.

Кузнецов А.А. Профильное обучение: цели, формц, структура учебного плана. [Опііпе]. Доступ HTTP: http://www.edu.ksu.ru

Сковорода Г.С. Сочинения в двух томах. Т.1. / Г.С. Сковорода. - М.: Мысль, 1973. - 511с.

Шевченко П.І. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди. // Філософська, педагогічна та літературно-мистецька спадщина Г.С. Сковороди і сучасність: Матеріали всеукраїнських міжвузівських сковородинських читань. - Кривий Ріг, 1994. - С. 71-72. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5078

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Макаренко I. (2009). ЗАСАДИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ ТА КОНЦЕПЦІЯ “СРОДНОЇ ПРАЦІ” Г.С. СКОВОРОДИ: ПОРІВНЯЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Educational Dimension, 24, 306–310. https://doi.org/10.31812/educdim.6052

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи