УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ФОНЕТИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ГІМНАЗІЇ

Автор(и)

  • Z.P. Bakum Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6059

Анотація

У статті розглядається зміст навчання фонетики в гімназії, проаналізовано програми з української мови та розроблено методичні рекомендації з формування основних компетенцій учнів старшої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 56

Посилання

Програми для середньої загальноосвітньої школи: Рідна мова : 5-11 класи / Л.В. Скуратівський, Г.Т. Шелехова, В.І. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2001. - № 4. - С. 49-73.

Тихоша В.І. Програми для шкіл (класів) з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю: Рідна мова: 8-11 класи / В.І. Тихоша // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах. - 2003. - №3. - С. 178-203.

Українська мова: підручник для 5 класу шкіл з російською мовою навчання / О.М.Біляєв, Л.М.Симоненкова. - К. : Освіта, 1993. - 205 с.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Bakum, Z. (2009). УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ФОНЕТИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ГІМНАЗІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 345–352. https://doi.org/10.31812/educdim.6059

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи