ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ

Автор(и)

  • І.В. Могілей Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6112

Ключові слова:

естетичні почуття, синтез мистецтв, активні форми та методи навчання

Анотація

У статті розглядаються шляхи формування естетичних почуттів учнів старшого шкільного віку на уроках мистецтва, викладається зміст дослідницького пошуку щодо результативності виокремлених нами активних форм та методів навчання, надаються результати діагностування рівнів сформованості естетичних почуттів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 44

Посилання

Бабанский Ю.К. Рациональная организация учебной деятельности. - М.: Знание, 1981. - 96 с.

Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. - М: Педагогика, 1981.

Молзл Л. Концепція загальної мистецької освіти // Мистецтво та освіта. - 2004. - №1.- С. 2-4.

Пеменський К.М. Мудрость красоты: О проблемах эстетического воспитания. - М.: Знание, 1981. - 192 с.

Рудницька О.П. Педагогіка загальна та мистецька: Навчальний посібник. - Тернопіль: Навчальна книга Бандам, 2005. - 360 с.

Сухомяинский В.А. Рождение гражданина. - К: Рад. школа, 1985. - 557 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Могілей I. (2006). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ. Educational Dimension, 16(1), 333–339. https://doi.org/10.31812/educdim.6112