ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6112Ключові слова:
естетичні почуття, синтез мистецтв, активні форми та методи навчанняАнотація
У статті розглядаються шляхи формування естетичних почуттів учнів старшого шкільного віку на уроках мистецтва, викладається зміст дослідницького пошуку щодо результативності виокремлених нами активних форм та методів навчання, надаються результати діагностування рівнів сформованості естетичних почуттів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Рациональная организация учебной деятельности. - М.: Знание, 1981. - 96 с.
Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. - М: Педагогика, 1981.
Молзл Л. Концепція загальної мистецької освіти // Мистецтво та освіта. - 2004. - №1.- С. 2-4.
Пеменський К.М. Мудрость красоты: О проблемах эстетического воспитания. - М.: Знание, 1981. - 192 с.
Рудницька О.П. Педагогіка загальна та мистецька: Навчальний посібник. - Тернопіль: Навчальна книга Бандам, 2005. - 360 с.
Сухомяинский В.А. Рождение гражданина. - К: Рад. школа, 1985. - 557 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 I.V. Mohiley
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.