РОЛЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ В ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6339Анотація
The article is dedicated to the problem of development of skills of self-organization as a way of professional self-education and creation of active professional position of a future teacher.
Завантаження
Metrics
Посилання
І Аверін М. Оживімо людину/ Oсвіта. - 2001. - №60-61 (жовтень).
Аверін М., Аверіна T., Болотін Ю., Львов Є., Філоненко Л. Концепція самоорганізації розвитку особистості учня у навчально-виховному процесі // Рідна школа. - 1993. - №8. - С. 53-60.
Амирова С.С., Мосолов В.М., Сечина Г.П., Сухорукова Н.И. Самоорганизация личности в процессе обучения // Педагогика. - 1993. - №5. - С. 49-52.
Кондрашова Л.В. Формування професійних рис педагога в умовах вищої школи //Педагогіка вищої та середньої школи - Кривий Ріг, 2005. - Вип.11. - С. 18-29. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6100
Коржова Л.С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. Дис. ... канд. пед. наук. - Кривий Ріг, 2002.
Фридман Л.М. Педагогический опыт глазами психолога. - М.: Просвещение, 1987. - 223 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 N.Yu. Dudnik
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.