ХАРАКТЕРИСТИКА УМІНЬ І НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ ТА ЕТАПИ ЇХ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І.Ю. Серьогіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6685

Анотація

In the article author analyses the notion of abilities and skills of self-control, defines the stages of its forming at the pupils in the process of their educational-cognitive activity.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 82

Посилання

Бабанский Ю.К. Рациональная организация учебной деятельности. - М.: Знание, 1981. - 169 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - K.: Либідь, 1997. - 376 с.

Паламарчук В.Ф. Школа учит мыслить. - Изд. 2-е. - М.: Просвещение, 1987. - 208 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. - K.: Генеза, 2002. - 368 с.

Усова A.B., Бобров A.A. Формирование у учащихся учебных умений. - М.: Знание, 1987. - 80 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Серьогіна I. (2008). ХАРАКТЕРИСТИКА УМІНЬ І НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ ТА ЕТАПИ ЇХ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 255–261. https://doi.org/10.31812/educdim.6685

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають