ХАРАКТЕРИСТИКА УМІНЬ І НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ ТА ЕТАПИ ЇХ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6685Анотація
In the article author analyses the notion of abilities and skills of self-control, defines the stages of its forming at the pupils in the process of their educational-cognitive activity.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Рациональная организация учебной деятельности. - М.: Знание, 1981. - 169 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - K.: Либідь, 1997. - 376 с.
Паламарчук В.Ф. Школа учит мыслить. - Изд. 2-е. - М.: Просвещение, 1987. - 208 с.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. - K.: Генеза, 2002. - 368 с.
Усова A.B., Бобров A.A. Формирование у учащихся учебных умений. - М.: Знание, 1987. - 80 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 I.Yu. Seryogina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.