ЗНАЧЕННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6691Анотація
This article defines the role of ethnopedagogical competence in the development of a teacher's professionalism and emphasizes the importance of this type of pedagogical competence in the professional growth of a future specialist in the sphere o f education.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: Історико-методологічні та теоретичні аспекти. - К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - 243 с.
Зеер Э.Ф., Павлова A.M., СыманюкЭ.Э. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход. - М.: Московский психолого-социальный институт, 2005. - 216 с.
Кукушин В. С., Столяренко Л. Д. Этнопедагогика и этнопсихология. - Ростов-на-Дону, Феникс, 2000. - 444 с.
Маркова А. К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя // Педагогика. - 1995. - № 6. - С. 55-63.
Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя // Советская педагогика. - 1990. - № 8. - С. 82-88.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 О.М. Tkachenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.