ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • I.A. Кравцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6715

Анотація

The article deals with the problem of peculiarities of putting into practice interactive methods of learning at the lessons of reading in primary school.

The active model of learning provides the use of the methods stimulating cognitive and self-directed activities of a primary school pupil at the lessons of reading.

Interactive learning comprises modelling life situation, using role plays, general problem solving though the analysis of conditions and an appropriate situation.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 125 / PDF downloads: 54

Посилання

Дуткевич Т.В. Психологічні основи використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки спеціалістів з вищою освітою // Використання інтерактивних методів та мультимедійних засобів у підготовці педагога: 36. наукових праць. - Кам’янець-Подільський: Абетка - Нова, 2003. - С.26-33.

Іванішена С. Форми та методи інтерактивного навчання // Початкова школа. - 2006. - №3. - С. 9-11.

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. - К., 2002. - С. 129.

Поспєлкіна І. Інтерактивні технології навчання // Початкова освіта. - 2006. - №44 (380). - С. 3-7.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Кравцова I. (2008). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Educational Dimension, 21, 332–338. https://doi.org/10.31812/educdim.6715

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>