ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6744Анотація
The individual tasks as a method of forming creative abilities of future mathematics teachers are being considenred in the article.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 180
/ PDF downloads: 61
Посилання
Кирсанов А.А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема / А.А.Кирсанов. - Казань, 1982 г. - 124 с.
Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы / Е.А.Климов. - Изд-во Казанского ун-та, 1969. - 274 с.
Петровский А.В. Вопросы истории и теории психологии. Избранные труды / А.В. Петровский. - М.: Педагогика, 1984. - 272 с.
Downloads
Опубліковано
01-09-2008
Як цитувати
Іванова V. (2008). ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 481–486. https://doi.org/10.31812/educdim.6744
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 V.V. Ivanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.