СТРАТЕГІЯ МЕТОДИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • H.O. Побережна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7101

Ключові слова:

information technologists, independently, model utilization information machines, cognitive component, competition

Анотація

In this article ways of readiness of the future teachers to use of competition technologies in education process are considered.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 50

Посилання

Биконя О.П. Взаємозв'язок усного та писемного мовлення навчаїпц студентів-економістів з використання сучасних інформаційних технологій (на матеріалі ділової англійської мови) / О.П. Биконя // Теоретичні питанні культури, освіти та виховання: [36. наук, праць]. - Вип. 21. - Київ- Видавничий центр КНЛУ, НИАУ, 2002. - С. 37-40.

Вергун Л.О. Можливості використання мультимедійних програм у навчанні англійської мови студентів. - Л.О. Вергун / 2010. - http://ua.text.cont.lib/124559.html.

Зайцева Е.Н. Информационно-обучающая среда как средство развития самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку / Е.Н. Зайцева Автореферат дисс., Ярославль: Изд-во Ярославского ГПУ, 2003. - 23 с.

Мадзігон В.М. інформатизація в контексті демократичної освіти // Розвиток педагогічної і психологічної освіти в Україні 1992-2002 / В.М. Мадзігон Збірник наукових праць до 10-річчя АГГН України. - Ч.1. - Харків: «ОВС» 2002. - 640 с.

Intel-обучение для будущего при поддержке Microsoft® . http://www.inteltcach.ru

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Побережна N. (2010). СТРАТЕГІЯ МЕТОДИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 221–228. https://doi.org/10.31812/educdim.7101

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи