СТРАТЕГІЯ МЕТОДИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7101Ключові слова:
information technologists, independently, model utilization information machines, cognitive component, competitionАнотація
In this article ways of readiness of the future teachers to use of competition technologies in education process are considered.
Завантаження
Metrics
Посилання
Биконя О.П. Взаємозв'язок усного та писемного мовлення навчаїпц студентів-економістів з використання сучасних інформаційних технологій (на матеріалі ділової англійської мови) / О.П. Биконя // Теоретичні питанні культури, освіти та виховання: [36. наук, праць]. - Вип. 21. - Київ- Видавничий центр КНЛУ, НИАУ, 2002. - С. 37-40.
Вергун Л.О. Можливості використання мультимедійних програм у навчанні англійської мови студентів. - Л.О. Вергун / 2010. - http://ua.text.cont.lib/124559.html.
Зайцева Е.Н. Информационно-обучающая среда как средство развития самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку / Е.Н. Зайцева Автореферат дисс., Ярославль: Изд-во Ярославского ГПУ, 2003. - 23 с.
Мадзігон В.М. інформатизація в контексті демократичної освіти // Розвиток педагогічної і психологічної освіти в Україні 1992-2002 / В.М. Мадзігон Збірник наукових праць до 10-річчя АГГН України. - Ч.1. - Харків: «ОВС» 2002. - 640 с.
Intel-обучение для будущего при поддержке Microsoft® . http://www.inteltcach.ru
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 N.O. Poberezhna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.