Vol. 12 (2022)

					View Vol. 12 (2022)

Збірник містить результати наукових теоретичних і емпіричних досліджень актуальних проблем організації навчально-виховного процесу та психолого-педагогічного супроводу суб’єктів освітнього простору. Тематика публікацій свідчить про різноманітність інтересів психологічної спільноти. Опубліковані матеріали адресовані як фахівцям, так і тим, хто цікавиться сучасним станом психологічної науки.

Published: 2022-05-22

Розділ I

  • Choice as an integral characteristic of the life of the individual

    Оксана Даценко
    9-20
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5728

Розділ II

Розділ III

Розділ IV

  • The impact of the COVID-19 pandemic on the level of interaction in the student-teacher system

    Світлана Дрібас, Єлизавета Лаговська
    53-62
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5738
  • The influence of СOVID-19 pandemic on the level of interpersonal of youth

    Світлана Дрібас, Анастасія Римша
    63-71
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5742
  • Procrastination as a factor of students’ learning activities

    Наталя Токарева, Тетяна Мiрошниченко
    72-83
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5773
  • Procrastination among students: causes and prevention

    Єлизавета Юрченко
    84-91
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5776

Розділ V

Розділ VI

  • Сauses and classification Intergenerational conflicts

    Татьяна Сенько
    131-144
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5781