Regularities of information technology functioning
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3549Keywords:
innovation, information technology, cyclical, fundamentalAbstract
Tverezovska N. T. Regularities of information technology functioning
The article describes the innovation as a prerequisite for the birth of information technology is considered, their operation is disclosed, a cyclic process of birth and decay of information technology is shown.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 89
References
1. Вища освіта України і Болонський процес : [навч. посіб.] / М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин ; [за ред. В. Г. Кременя]. – К. : Освіта, 2004. – 384 с.
2. Дибкова Л. М. Інформатика і комп’ютерна техніка : [навч. посіб.] / Л. М. Дибкова. – К. : Академвидав, 2005. – 416 с.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
4. Зязюн І. А. Освітні технології у вимірах педагогічної рефлексії / І. А. Зязюн // Світло. – 1996. – No 1. – С. 4.
5. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2006. – 352 с.
2. Дибкова Л. М. Інформатика і комп’ютерна техніка : [навч. посіб.] / Л. М. Дибкова. – К. : Академвидав, 2005. – 416 с.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
4. Зязюн І. А. Освітні технології у вимірах педагогічної рефлексії / І. А. Зязюн // Світло. – 1996. – No 1. – С. 4.
5. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2006. – 352 с.
Downloads
Published
13-09-2012
How to Cite
Тверезовська, Н. Т. (2012). Regularities of information technology functioning. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 35, 301–310. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3549
Issue
Section
Current issues of education
License
Copyright (c) 2012 Н. Т. Тверезовська
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.