Закономірності функціонування інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3549Ключові слова:
інновації, інформаційні технології, циклічність, фундаментальністьАнотація
Тверезовська Н. Т. Закономірності функціонування інформаційних технологій
У статті розглянуто інновації як передумову виникнення інформаційних технологій; розкрито їх функціонування; показано циклічний процес зародження і згасання інформаційних технологій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 89
Посилання
1. Вища освіта України і Болонський процес : [навч. посіб.] / М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин ; [за ред. В. Г. Кременя]. – К. : Освіта, 2004. – 384 с.
2. Дибкова Л. М. Інформатика і комп’ютерна техніка : [навч. посіб.] / Л. М. Дибкова. – К. : Академвидав, 2005. – 416 с.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
4. Зязюн І. А. Освітні технології у вимірах педагогічної рефлексії / І. А. Зязюн // Світло. – 1996. – No 1. – С. 4.
5. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2006. – 352 с.
2. Дибкова Л. М. Інформатика і комп’ютерна техніка : [навч. посіб.] / Л. М. Дибкова. – К. : Академвидав, 2005. – 416 с.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
4. Зязюн І. А. Освітні технології у вимірах педагогічної рефлексії / І. А. Зязюн // Світло. – 1996. – No 1. – С. 4.
5. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2006. – 352 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Тверезовська, Н. Т. (2012). Закономірності функціонування інформаційних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 301–310. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3549
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. Т. Тверезовська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.