DIRECTIONS AND WAYS OF ENSURING CONTINUITY IN TEACHING THE NATIVE LANGUAGE OF PRESCHOOLS AND JUNIOR SCHOOLCHILDREN
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6053Abstract
In clause (article) pressing questions of training to the native language of the senior preschool children and pupils of younger school are considered . Ways of maintenance of perspectivity to training are offered to language of children of these age categories.
Downloads
Metrics
References
Запорожец А.В. Педагогические и психологические проблемні всестороннего развития и подготовки к школе старших дошкольников / А.В.Запорожец // Дошкольное воспитание. - 1972. - № 4. - С. 37-42.
Леушина А.М. Задачи детского сада в свете требований современной начальной школы / А.М. Леушина // Дошкольное воспитание. - 1972. - № 4. - С. 47-52.
Львов М.Р. Словарь-справочиик по методике русского язика: Учеб. пособие. / М.Р. Львов. - М.: Просвешение, 1998. - 240 с.
Малятко. Програма виховання дітей дошкільного віку. - К., 1999. - 286 с.
Методичні рекомендації до програми виховання дітей дошкільного віку “Малятко”. - К., 1993. - 255 с.
б. Національна доктрина розвитку освіти // Дошкільне виховання. - 2002. - №7. - С. 4-9.
Плиско К.М. Принципи, методи і форми навчання української мови (Теоретичний аспект): Навч. посіб. - X.. Основа, 1995. - 240 с.
Програми для середньої загально-освітньої школи. 1-2 класи. — К.: Поч. шк. - 2001. - 296 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 I.V. Onyshchenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.