SITUATIONAL TASKS AS A MEANS OF FORMING STUDENTS' COMMUNICATION SKILLS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6737Abstract
The article deals with the problem of using situational tasks as a means of forming students' communicative competence in the Ukrainian language teaching classroom.
Downloads
Metrics
References
Лещенко Г.О. Система ситуативних завдань до уроків розвитку зв’язного мовлення (5 кл.) // Українська мова і література в школі. - 2004. - №5. - С. 13-16.
Панова Л.С. Обучение иностранному язьїку в школе: Пособие для учителей. - К.: Рад. пік., 1989. - 144 с.
Пентилюк М.І. Наукові засади комунікативної спрямованості в навчанні рідної мови // Українська мова і література в школі. - 1999. №3. - С. 8-10.
Шевцова Л. Був такий випадок... // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2001. - №2. - С. 114-119.
Шевцова Л. Дидактична суть ситуативних завдань // Дивослово. 2002. - №6. - С. 30-43.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 L.S. Tsofal
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.