СИТУАТИВНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНЯ

Автор(и)

  • Л.С. Цоуфал

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6737

Анотація

The article deals with the problem of using situational tasks as a means of forming students' communicative competence in the Ukrainian language teaching classroom.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 77

Посилання

Лещенко Г.О. Система ситуативних завдань до уроків розвитку зв’язного мовлення (5 кл.) // Українська мова і література в школі. - 2004. - №5. - С. 13-16.

Панова Л.С. Обучение иностранному язьїку в школе: Пособие для учителей. - К.: Рад. пік., 1989. - 144 с.

Пентилюк М.І. Наукові засади комунікативної спрямованості в навчанні рідної мови // Українська мова і література в школі. - 1999. №3. - С. 8-10.

Шевцова Л. Був такий випадок... // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2001. - №2. - С. 114-119.

Шевцова Л. Дидактична суть ситуативних завдань // Дивослово. 2002. - №6. - С. 30-43.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Цоуфал L. (2008). СИТУАТИВНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНЯ. Educational Dimension, 21, 440–444. https://doi.org/10.31812/educdim.6737

Номер

Розділ

Статті