Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб’єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти

Автор(и)

  • Аліна Вікторівна Бугра Криворізький національний університет
  • Олександр Андрійович Коновал Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0002-0984-0722
  • Тетяна Іванівна Туркот Херсонська академія неперервної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1310

Ключові слова:

вища освіта, компетентнісний підхід, особистіснодіяльнісний підхід, особистісно-орієнтований підхід, післядипломна освіта, ресурсний підхід, рефлексивний підхід, управління, організація

Анотація

У статті здійснено аналіз змісту методико-праксіологічних (компетентнісного, особистісно-діяльнісного, особистісно-орієнтованого, акмеологічного, ресурсного та рефлексивного) підходів до організації самоосвітньої діяльності суб’єктів навчання, обґрунтовано необхідність їх реалізації в сучасному освітньо-інформаційному середовищі вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 147 / PDF downloads: 91

Біографії авторів

Аліна Вікторівна Бугра, Криворізький національний університет

Кандидат педагогічних наук, асистент

Олександр Андрійович Коновал, Криворізький державний педагогічний університет

Доктор педагогічних наук, професор 

Тетяна Іванівна Туркот, Херсонська академія неперервної освіти

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року // Урядовий кур’єр. – 2013. – № 117. – С. 11–13.

Бугра А. В. Дидактичні засади індивідуалізації самостійної навчальної діяльності з математичних дисциплін студентів вищих технічних навчальних закладів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 / Бугра Аліна Вікторівна. – Тернопіль, 2016. – 298 с.

Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 2 (59). – С. 100–110.

Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р. С. Гуревич // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського, 2006. – № 16. – С. 222–225. – (Серія : Педагогіка і психологія).

Давыдова Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов // Післядипломна освіта в Україні. – 2009. – № 2. – С. 39-43.

Кічук Н. В. Компетентність саморозвитку майбутнього фахівця : особистісноорієнтовані технології у вищій школі / Н. В. Кічук // Науковий вісник Миколаївського державного університету. Педагогічні науки : зб. наук. праць. – 2006. – Вип. 12. – Т. 1. – С. 80–87.

Ключові компетентності для навчання протягом життя – Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // О. Я. Савченко. Дидактика початкової освіти : [підручник]. – Київ : Грамота, 2012. – С. 461–470.

Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів : теоретико-методологічний аспект : [монографія] / О. В. Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.

Рахимов А. З. Педагогическая акмеология : наука о закономерностях достижения профессиональной вершины / А. З. Рахимов. – Уфа : Баш. ГПУ, 1999. – 246 с.

Сулим І. Ф. Методологічні засади організації самостійної роботи студентів педагогічних коледжів США / І. Ф. Сулим // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського : зб. наук. праць. –2005. – № 15. – С. 116–119. – (Серія : Педагогіка і психологія).

Шарко В. Д. Рефлексивний підхід до організації навчання як умова саморозвитку вчителя в умовах неперервної освіти / В. Д. Шарко // Метода : зб. наук. праць. – Херсон, 2007. – С. 32–40.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Бугра, А. В., Коновал, О. А., & Туркот, Т. І. (2017). Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб’єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 257–268. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1310

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають