Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи

Автор(и)

  • Ольга Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2775

Ключові слова:

професійна спрямованість, професійне самовизначення, профільне навчання, профільна школа, профорієнтаційна робота

Анотація

Бондаренко О. В. Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи.

У статті висвітлено зміст професійної спрямованості старшокласників, розглянуто форми й методи її формування. На основі теоретичного узагальнення й вивчення практичного стану проблеми, автором виявлено чинники, що впливають на результативність профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 133 / PDF downloads: 122

Посилання

1. Адаменко О. В. Проблеми диференційованого і профільного навчання у вітчизняній педагогіці другої половини ХХ століття / О. В. Адаменко // Наук. зап. Сер. Педагогіка і психологія / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2004. – No 11. – С. 68–72.
2. Браташ О. Проблеми і розвиток вищої гірничої освіти [Електронний ресурс] / О. Браташ. – Режим доступу: http://ea.dgtu.donetsk.ua:8080/jspui/ bitstream/ 123456789/ 7279/1
3. Коломієць М. Проблема підготовки класного керівника до організації профорієнтаційної роботи / М. Коломієць // Проблеми підготовки сучасного вчителя: наук.-метод. зб. – Умань, 2013. – No 7. – С. 176–182.
4. Концепція державної системи професійної орієнтації населення [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/842-2008
5. Мантуленко С. В. Формування готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Світлана Вікторівна Мантуленко. – Кривий Ріг, 2014. – 253 с.
6. Побірченко Н. А. Організаційно-психологічні умови професійної орієнтації в загальноосвітній школі / Н. А. Побірченко, І. Б. Марченко // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України – 2009. – Вип. 6.– Ч. 2. – С. 175–185.
7. Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – К. 1995. – No 15. – С. 2–7.
8. Професія. Кар’єра. Успіх / [Автори- упоряд. : Лях Т. Л., Малієнко Ю. М., Троценко Н. Є., Цюман Т. П., Шеламкова А. М.]; за
ред. Т. П. Цюман. – К. : Основа-Принт, 2010. – 132 с.
9. Профільне навчання в старшій школі: шляхи розвитку: [наук.-доп. бібліогр. покажч.]. Вип.1 / АПН України. ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського; уклад.: Л. О. Пономаренко, Л. І. Ніколюк, Л. І. Самчук, І. М. Каневська [Електронний ресурс]. – К., 2004. – 163 с. – Режим доступу: http://www.dnpb.gov.ua/ datas/upload/files/320849870.pdf

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Бондаренко, О. (2014). Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 129–132. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2775

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи