Проектно-конструкторська компетентність як складник професійної готовності майбутнього інженера
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2881Ключові слова:
інженер, компетентнісний підхід, професійна компетенція, професійна компетентність, проектно-конструкторська компетентність майбутнього інженера, графічні дисципліниАнотація
Цвіркун Л. О. Проектно-конструкторська компетентність як складник професійної готовності майбутнього інженера.
У статті розглянуто наукові поняття «професійна компетенція», «професійна компетентність» та «проектно-конструкторська компетентність майбутнього інженера», уточнено сутність використовуваних понять в аспекті компетентнісного підходу, конкретизовано терміни та надано авторське визначення проектно-конструкторської компетентності як невід’ємного складника професійної готовності майбутнього інженера.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 120
/ PDF downloads: 118
Посилання
1. Бакум З. П. Компетентнісний підхід до мовленнєвого розвитку старшокласників в умовах профільного навчання української мови [Електронний ресурс] / З. П. Бакум. – Режим доступу : http:// http://www.allbest.ru/.
2. Вехтер Е. В. Развитие проектно-конструкторских компетенций бакалавров технического профиля: автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Е. В. Вехтер. – Тобольск, 2012. – 25 с.
3. Городецкий В. В. Формирование профессиональных компетенций как психолого-педагогическая проблема / В. В. Городецкий [Электронный ресурс] // Сборник научных трудов СевКавГТУ. Серия «Гуманитарные науки». – 2008. – No 6. – Режим доступу: http://science.ncstu.ru/ articles/hs/2008_06.
4. Державна національна програма «Освіта. Україна ХХІ століття»: Постанова, Програма, Заходи від 3 листопада 1993 р. N 896 / Кабінет міністрів України. – Режим доступу: zakon4.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF.
5. Кальницкий В. Л. Введение в машиную графику: [учебное пособие] / В. Кальницкий, Б. Тарасов. – Львов, 1986. – 94 с.
6. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 308 с.
7. Мусиенко О. А. Развитие профессиональной компетентности студентов строительных специальностей в процессе изучения графических дисциплин: дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Мусиенко Ольга Алексеевна. – М., 2007. – 203 с.
8. Овчарук О. В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. В. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – С. 13–41.
9. Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ, Стратегія від 25 червня 2013 року No344/2013 / Президент України. – Режим доступу:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.
10. Татьяненко С. А. Формирование профессиональной компетентности будущего инженера в процессе обучения математике в техническом вузе: автореф. дис. на
соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания» / С. А. Татьяненко. – Тобольск, 2003. – 24 с.
2. Вехтер Е. В. Развитие проектно-конструкторских компетенций бакалавров технического профиля: автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Е. В. Вехтер. – Тобольск, 2012. – 25 с.
3. Городецкий В. В. Формирование профессиональных компетенций как психолого-педагогическая проблема / В. В. Городецкий [Электронный ресурс] // Сборник научных трудов СевКавГТУ. Серия «Гуманитарные науки». – 2008. – No 6. – Режим доступу: http://science.ncstu.ru/ articles/hs/2008_06.
4. Державна національна програма «Освіта. Україна ХХІ століття»: Постанова, Програма, Заходи від 3 листопада 1993 р. N 896 / Кабінет міністрів України. – Режим доступу: zakon4.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF.
5. Кальницкий В. Л. Введение в машиную графику: [учебное пособие] / В. Кальницкий, Б. Тарасов. – Львов, 1986. – 94 с.
6. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 308 с.
7. Мусиенко О. А. Развитие профессиональной компетентности студентов строительных специальностей в процессе изучения графических дисциплин: дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Мусиенко Ольга Алексеевна. – М., 2007. – 203 с.
8. Овчарук О. В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. В. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – С. 13–41.
9. Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ, Стратегія від 25 червня 2013 року No344/2013 / Президент України. – Режим доступу:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.
10. Татьяненко С. А. Формирование профессиональной компетентности будущего инженера в процессе обучения математике в техническом вузе: автореф. дис. на
соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания» / С. А. Татьяненко. – Тобольск, 2003. – 24 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Цвіркун, Л. (2014). Проектно-конструкторська компетентність як складник професійної готовності майбутнього інженера. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 133–138. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2881
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Людмила Цвіркун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.