Характеристика суб’єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3055Ключові слова:
готовність майбутнього вчителя, професійна діяльність, професійна компетентність, професійно-педагогічна підготовкаАнотація
Дуднік А. О. Характеристика суб’єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу.
У статті розглянуто характеристику суб’єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного закладу, визначено специфіку організації групових форм пізнавальної діяльності студентів у вищих педагогічних навчальних закладах.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 101
Посилання
1. Буряк В. К. Педагогічна культура: теоретико-методологічний аспект / Володимир Костянтинович Буряк. – К. : Деміург, 2005. – 232 с.
2. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс: реалии и перспективы / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КДПУ, 1996. – 74 с.
3. Левина М. М. Технологии профессионального педагогического образования: [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Марина Михайловна Левина. – М. : Академия, 2001. – 272 с.
4. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : [монографія] / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
5. Ничкало Н. Г. Розвиток професійної освіти і навчання в контексті Європейської інтеграції / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. – 2008. – No 1. – С. 57–69.
6. Митник О. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / Олександр Митник // Рідна школа. – 2013. – No1–2. – С. 37–42.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / Сергей Львович Рубинштейн. – СПб. : Питер, 2003. – 720 с.
2. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс: реалии и перспективы / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КДПУ, 1996. – 74 с.
3. Левина М. М. Технологии профессионального педагогического образования: [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Марина Михайловна Левина. – М. : Академия, 2001. – 272 с.
4. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : [монографія] / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
5. Ничкало Н. Г. Розвиток професійної освіти і навчання в контексті Європейської інтеграції / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. – 2008. – No 1. – С. 57–69.
6. Митник О. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / Олександр Митник // Рідна школа. – 2013. – No1–2. – С. 37–42.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / Сергей Львович Рубинштейн. – СПб. : Питер, 2003. – 720 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Дуднік, А. (2013). Характеристика суб’єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 200–203. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3055
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Аліна Дуднік
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.