Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074Ключові слова:
рефлексія, рефлексивні уміння, філологічні дисципліни, самоосвіта, освітній процесАнотація
Герасимова О. І. Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь.
У статті аналізується філософсько-світоглядна та культурологічна специфіка філологічних дисциплін; з’ясовується специфіка навчання філологічних дисциплін в умовах педагогічного університету, обгрунтовується необхідність реалізації єдності процесуального та змістового складників як у філологічному, так і в соціально-філософському аспектах.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Бродский И. А. Книга интервью / Иосиф Александрович Бродский. – [3-е изд., испр. и доп.]. – М. : Захаров, 2005. – 784 с.
3. Нургалеев В. Диалог культур как основа современной педагогической парадигмы / В. Нургалеев, Л. Барановская // Высшее образование в России. – 2004. – No 12. – С. 48–51.
4. Сенько Ю. В. Гуманитарные основы педагогического образования: Курс лекций: [учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Ю. В. Сенько. – М. : Изд. центр «Академия», 2000. – 240 с.
5. Сериков В. В. Личностный подход в образовании: концепции и технологии: [монографія] / Владислав Владиславович Сериков. – Волгоград: Перемена, 1994. – 152 с.
6. Polanyi M. The Foundations of freedom in Science / M. Polanyi // Physical Science and Human Values. – N.Y., 1969. – P. 125.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ольга Герасимова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.