Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь

Автор(и)

  • Ольга Герасимова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивні уміння, філологічні дисципліни, самоосвіта, освітній процес

Анотація

Герасимова О. І. Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь.

У статті аналізується філософсько-світоглядна та культурологічна специфіка філологічних дисциплін; з’ясовується специфіка навчання філологічних дисциплін в умовах педагогічного університету, обгрунтовується необхідність реалізації єдності процесуального та змістового складників як у філологічному, так і в соціально-філософському аспектах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 86

Посилання

1. Богин Г. И. Филологическая герменевтика / Георгий Исаевич Богин – Калинин: КГУ, 1982. – 86 с.
2. Бродский И. А. Книга интервью / Иосиф Александрович Бродский. – [3-е изд., испр. и доп.]. – М. : Захаров, 2005. – 784 с.
3. Нургалеев В. Диалог культур как основа современной педагогической парадигмы / В. Нургалеев, Л. Барановская // Высшее образование в России. – 2004. – No 12. – С. 48–51.
4. Сенько Ю. В. Гуманитарные основы педагогического образования: Курс лекций: [учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Ю. В. Сенько. – М. : Изд. центр «Академия», 2000. – 240 с.
5. Сериков В. В. Личностный подход в образовании: концепции и технологии: [монографія] / Владислав Владиславович Сериков. – Волгоград: Перемена, 1994. – 152 с.
6. Polanyi M. The Foundations of freedom in Science / M. Polanyi // Physical Science and Human Values. – N.Y., 1969. – P. 125.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Герасимова, О. (2013). Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 295–299. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек