Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у старшій школі

Автор(и)

  • Олена Комарова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Альберт Азарян Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3653

Ключові слова:

моделювання, комп'ютерне моделювання, ідеальна популяція, закон Харді - Вайнберг, статистичні методи, фактор еволюції, природний відбір, генетична структура популяції, мікроеволюція, діаграма, графіки, закон великої кількості

Анотація

Комарова О. В., Азарян А. А. Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у вищій школі.

Цілі дослідження: необхідність вивчення в середній школі права Харді - Вайнберг як один із фундаментальних генетичних законів був виправданий. Особливості використання методу модельного експерименту при вивченні генетичних та еволюційних процесів у популяціях із застосуванням комп’ютерних технологій. Об'єкт дослідження: комп'ютерне моделювання генетичної структури популяції. Предмет дослідження: комп'ютерне моделювання генетичних та еволюційних процесів в ідеальній та реальній популяціях. Методи дослідження: педагогічний експеримент (опитування), аналіз наукових публікацій щодо використання в середній школі методу моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях, комп’ютерне моделювання. Результати дослідження: створення веб-сторінки для опрацювання учнями результатів моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 181 / PDF downloads: 78

Посилання

Hammersmith, R. L., Mertens, T. R.: Teaching the Concept of Genetic Drift Using a Simulation. The American Biology Teacher. 52 (8), 497–499 (1990). DOI: https://doi.org/10.2307/4449186

Mertens, T. R.: Introducing Students to Population Genetics and the Hardy-Weinberg Principle. The American Biology Teacher. 54 (2), 103–108 (1992). DOI: https://doi.org/10.2307/4449417

Mertens, Т. R.: Introducing Students to Population Genetics and the Hardy-Weinberg Principle. In: Moore, R. (ed.) Biology Labs That Work: The Best of How-To-Do-Its, pp. 171–179. National Association of Biology Teachers, Reston (1994).

Maret, T. J., Rissing, S. W.: Exploring Genetic Drift & Natural Selection Through a Simulation Activity. The American Biology Teacher. 60 (9), 681–683 (1998). DOI: https://doi.org/10.2307/4450580

Mukhopadhyay, C. C., Henze, R., Moses, Y. T.: How Real is Race? A Sourcebook on Race, Culture, and Biology (2nd Edition). AltaMira Press, Lanham (2014).

Pongsophon, P., Roadrangka, V., Campbell, A.: Counting Buttons: demonstrating the Hardy-Weinberg principle. Science in School. 6, 30–35 (2007).

Downloads

Опубліковано

13-12-2018

Як цитувати

Комарова, О., & Азарян, А. (2018). Комп’ютерне моделювання біологічних процесів у старшій школі. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 37–46. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3653

Номер

Розділ

Статті