Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у старшій школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3653Ключові слова:
моделювання, комп'ютерне моделювання, ідеальна популяція, закон Харді - Вайнберг, статистичні методи, фактор еволюції, природний відбір, генетична структура популяції, мікроеволюція, діаграма, графіки, закон великої кількостіАнотація
Комарова О. В., Азарян А. А. Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у вищій школі.
Цілі дослідження: необхідність вивчення в середній школі права Харді - Вайнберг як один із фундаментальних генетичних законів був виправданий. Особливості використання методу модельного експерименту при вивченні генетичних та еволюційних процесів у популяціях із застосуванням комп’ютерних технологій. Об'єкт дослідження: комп'ютерне моделювання генетичної структури популяції. Предмет дослідження: комп'ютерне моделювання генетичних та еволюційних процесів в ідеальній та реальній популяціях. Методи дослідження: педагогічний експеримент (опитування), аналіз наукових публікацій щодо використання в середній школі методу моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях, комп’ютерне моделювання. Результати дослідження: створення веб-сторінки для опрацювання учнями результатів моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях.
Завантаження
Metrics
Посилання
Hammersmith, R. L., Mertens, T. R.: Teaching the Concept of Genetic Drift Using a Simulation. The American Biology Teacher. 52 (8), 497–499 (1990). DOI: https://doi.org/10.2307/4449186
Mertens, T. R.: Introducing Students to Population Genetics and the Hardy-Weinberg Principle. The American Biology Teacher. 54 (2), 103–108 (1992). DOI: https://doi.org/10.2307/4449417
Mertens, Т. R.: Introducing Students to Population Genetics and the Hardy-Weinberg Principle. In: Moore, R. (ed.) Biology Labs That Work: The Best of How-To-Do-Its, pp. 171–179. National Association of Biology Teachers, Reston (1994).
Maret, T. J., Rissing, S. W.: Exploring Genetic Drift & Natural Selection Through a Simulation Activity. The American Biology Teacher. 60 (9), 681–683 (1998). DOI: https://doi.org/10.2307/4450580
Mukhopadhyay, C. C., Henze, R., Moses, Y. T.: How Real is Race? A Sourcebook on Race, Culture, and Biology (2nd Edition). AltaMira Press, Lanham (2014).
Pongsophon, P., Roadrangka, V., Campbell, A.: Counting Buttons: demonstrating the Hardy-Weinberg principle. Science in School. 6, 30–35 (2007).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Олена Комарова, Альберт Азарян
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.