Потенціал використання Google Expeditions і Google Lens Tools в рамках STEM-освіти в Україні

Автор(и)

  • Євгеній Шаповалов Національний центр «Мала академія наук України»
  • Жанна Білик Національний центр «Мала академія наук України»
  • Артем Атамась Національний центр «Мала академія наук України»
  • Олександр Учитель Криворізький металургійний інститут Національної металургійної академії України

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3659

Ключові слова:

доповнена реальність, Google Expeditions, Google Lens, STEM-підхід освіти

Анотація

Шаповалов Є.Б., Білик Ж.І., Атамась А.І., Шаповалов В.Б., Учитель О.Д. Потенціал використання Google Expeditions і Google Lens Tools в рамках STEM-освіти в Україні.

Показано доцільність використання доповненої реальності у випадку використання STEM-освіти в Україні. Описано особливості доповненої реальності та її класифікацію. Проаналізовано можливості використання Google Expeditions та Google Lens як платформи доповненої реальності. Проведено порівняння, аналіз, синтез, індукцію та дедукцію для вивчення потенціалу використання платформи доповненої реальності у навчальному процесі. Описано основні характеристики Google Expeditions та Google Lens. Там встановлено, що засоби доповненої реальності можуть покращити мотивацію учнів до навчання та відповідати тенденціям STEM-освіти. Однак, існують проблеми використання платформи доповненої реальності, такі як недостатня обізнаність викладачів про цю систему, відсутність настанов, відсутність україномовного інтерфейсу та реагування на освітні програми Міністерства освіти і науки України. Запропоновано залучити методичних та педагогічних фахівців до розробки методичного забезпечення засобів доповненої реальності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 297 / PDF downloads: 173

Посилання

About Google Expeditions. Aquila Education. https://www.aquilaeducation.com/google-expeditions-kits (2017). Accessed 31 Jan 2018.

Akçayır, M., Akçayır, G.: Advantages and challenges associated with augmented reality for education: A systematic review of the literature. Educational Research Review. 20, 1–11 (2016), doi: 10.1016/j.edurev.2016.11.002 DOI: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.11.002

Antonietti, A., Imperio, E., Rasi, C., Sacco, M.: Virtual reality and hypermedia in learning to use a turning lathe. Journal of Computer Assisted Learning. 17 (2), 142–155 (2001). doi: 10.1046/j.0266-4909.2001.00167.x DOI: https://doi.org/10.1046/j.0266-4909.2001.00167.x

Boyles, B.: Virtual Reality and Augmented Reality in Education. United States Military Academy. https://www.usma.edu/cfe/Literature/Boyles_17.pdf (2017). Accessed 31 Dec 2017.

Dede, C.: Planning for Neomillennial Learning Styles. EDUCAUSE Quarterly. 28 (1), 7–12 (2005).

Dopovnena realnist, abo AR-tekhnolohii (Augmented Reality, or AR-technology). The Future. http://thefuture.news/lessons/ua/ar (2018). Accessed 31 Jan 2018.

Google Lens. Wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Lens (2018). Accessed 13 Jan 2018.

Hazlewood, A.: Virtual Reality and Augmented Reality. A practical guide: Turning smartphones into exciting learning tools. http://www.soccon.net.nz/2017/wp-content/uploads/2016/11/Aleisha-Hazlewood.pdf (2016). Accessed 25 Dec 2017.

Hussein, M., Nätterdal, C.: The Benefits of Virtual Reality in Education: A Comparison Study. Bachelor of Science Thesis in Software Engineering and Management, University of Gothenburg. https://gupea.ub.gu.se/bitstream/2077/39977/1/gupea_2077_39977_1.pdf (2015). Accessed 25 Dec 2017.

Ibáñez, M. B., Di Serio, A., Villarán, D., Delgado Kloos, C.: Experimenting with electromagnetism using augmented reality: Impact on flow student experience and educational effectiveness. Computers &

Education. 71, 1–13 (2014). doi: 10.1016/j.compedu.2013.09.004 DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2013.09.004

Kinateder, M., Ronchi, E., Nilsson, D., Kobes, M., Müller, M., Pauli, P., Mülberger, A.: Virtual Reality for Fire Evacuation Research. In: Krasuski, A., Rein, G. (eds.) Federated Conference on Computer Science

and Information Systems, vol. 2, pp. 313–321). IEEE — Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. (2014). doi: 10.15439/2014F94 DOI: https://doi.org/10.15439/2014F94

Lee, E. A.-L., Wong, K. W.: Learning with desktop virtual reality: Low spatial ability learners are more positively affected. Computers & Education. 79, 49–58 (2014). doi: 10.1016/j.compedu.2014.07.010 DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.07.010

Mala akademiia nauk Ukrainy: Virtualnyi STEM-tsentr Maloi akademii nauk Ukrainy (Virtual STEM-Center of the Junior Academy of Sciences of Ukraine). http://stemua.science (2018). Accessed 27 Jan 2018.

Martı́n-Gutiérrez, J., Fabiani, P., Benesova, W., Dolores Meneses, M., Mora, C. E.: Augmented reality to promote collaborative and autonomous learning in higher education. Computers in Human Behavior. 51 (B), 752–761 (2015). doi: 10.1016/j.chb.2014.11.093 DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2014.11.093

Melnick, K.: Google Brings AR Into The Classroom With ‘Expeditions AR’ Program. VRScout. https://vrscout.com/news/google-expeditions-ar-program/ (2017). Accessed 13 Jan 2018.

Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilnooriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).

Osvitnii proekt “Na Urok”: Zhurnal “Na Urok” (The magazine “For the lesson”). https://naurok.com.ua (2018). Accessed 13 Jan 2018.

Pilgrim, J. M., Pilgrim, J.: The Use of Virtual Reality Tools in the Reading-Language Arts Classroom. Texas Journal of Literacy Education. 4 (2), 90–97 (2016).

Potkonjak, V., Gardner, M., Callaghan, V., Mattila, P., Guetl, C., Petrović, V. M., Jovanović, K.: Virtual laboratories for education in science, technology, and engineering: A review. Computers & Education.

(C), 309–327 (2016). doi: 10.1016/j.compedu.2016.02.002 DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2016.02.002

Sala, N.: Applications of Virtual Reality Technologies in Architecture and in Engineering. International Journal of Space Technology Management and Innovation. 3 (2), 78–88 (2013). doi: 10.4018/ijstmi.2013070104 DOI: https://doi.org/10.4018/ijstmi.2013070104

Shapovalov, V. B., Shapovalov, Ye. B., Atamas, A. I, Bilyk, Zh. I.: Informatsiini ontolohichni instrumenty dlia zabezpechennia doslidnytskoho pidkhodu v STEM-navchanni (Information ontological tools to provide a research approach in STEM-education). In: Proccedings of the 10th International Scientific and Practical Conference on Gifted children — the intellectual potential of the state, Chornomorsk, 3–10 July 2017, pp. 366–371 (2017).

Wylie, J.: Google Expeditions: Lesson Ideas & Support for Schools. Owlcation. https://owlcation.com/academia/Google-Expeditions-Help-Support-for-Schools (2016). Accessed 29 Dec 2017.

Youngblut, C.: Educational Uses of Virtual Reality Technology. Institute for Defense Analyses, Alexandria (1998).

Zantua, L. S. O.: Utilization of Virtual Reality Content in Grade 6 Social Studies Using Affordable Virtual Reality Technology. Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research. 5 (2), 1–10 (2017).

Downloads

Опубліковано

07-11-2019

Як цитувати

Шаповалов, Є., Білик, Ж., Атамась, А., & Учитель, О. (2019). Потенціал використання Google Expeditions і Google Lens Tools в рамках STEM-освіти в Україні. Educational Dimension, 51, 90–101. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3659

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають